چهل‌سالگی سرو/ معاون سیاسی فرماندار طبس:

حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک وظیفه همگانی است

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان طبس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را یک وظیفه همگانی دانست و گفت: نباید اهداف، ارزش‌ها، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب به دست فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۴۱۶۹۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ - 20September 2020

حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک وظیفه همگانی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «مهدی الاهی» معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان طبس امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت پرداختن به فرهنگ دفاع مقدس در قالب تئاتر خیابانی و نقش هنر، اظهار داشت: دوام و قوام هر انقلابی به زنده نگهداشتن، اهداف، ارزش‌ها، آرمان‌ها و دستاوردهای آن وابسته است.

وی با بیان اینکه علت انحراف هر انقلاب انحراف از این مؤلفه‌ها است، گفت: نباید اهداف، ارزش‌ها، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب به دست فراموشی سپرده شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان طبس عنوان کرد: امنیت امروز، آسایش و آرامش، آزادی و رهایی از ظلم و ستم ستمگران، نهادینه شدن فضائل انسانی، مکارم اخلاق، فرایض دینی، تفکرعقلانی، کرامت انسانی و عدالت اجتماعی، تحقق استقلال طلبی، آزادی‌خواهی، جمهوری خواهی، اسلام‌گرایی و معنویت‌گرایی از برکات، اثراث مثبت و سازنده هشت سال دفاع مقدس است.

الاهی زنده نگهداشتن یاد و خاطره رشادت‌ها و ایثارگری‌های نام آوران روزهای سخت انقلاب و روزهای سخت هشت سال دفاع مقدس را وظیفه همگانی دانست و عنوان کرد همچنین انتقال پیام انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به نسل نوجوان و جوان امروزی یک تکلیف همگانی است.

وی خاطرنشان کرد: چه زیباست که همه اقشار از هنرمند، دانشمند، ورزشکار، قهرمان، پهلوان، ارزشی، بسیجی و انقلابی باهمدلی، همگرایی و مانند همیشه هنرنمایی کنند تا فرهنگ بسیجی شدن، بسیجی بودن و بسیجی ماندن را و فرهنگ ایثار و فداکاری، استقامت و پایداری، صبوری و بردباری و شجاعت و شهامت و شهادت را به نسل نوجوان و جوان امروزی منتقل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها