در نشست خبری غرفه مجازی «روشنای خاطره‌ها» مطرح شد؛

عرضه هزار کتاب دفاع مقدس در غرفه مجازی «روشنای خاطره‌ها»/ تخفیف ۲۰ درصدی و ارسال رایگان آثار

مدیر انتشارات سوره مهر از عرضه یک هزار کتاب دفاع مقدس چهار ناشر سوره مهر، روایت فتح، شهید کاظمی و ۲۷ بعثت در غرفه مجازی «روشنای خاطره‌ها» خبر داد و گفت: غرفه مجازی «روشنای خاطره‌ها» از فردا ۳۱ شهریورماه افتتاح و تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۴۱۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ - 20September 2020

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نشست خبری غرفه مجازی کتاب دفاع مقدس «روشنای خاطره‌ها » با همکاری انتشارات سوره مهر، شهید کاظمی، روایت فتح و ۲۷ بعثت صبح امروز با حضور عبدالحمید قره‌داغی مدیر عامل سوره مهر، مهدی محمدخانی مدیر انتشارات روایت فتح، مازیار حاتمی شکراللهی مدیر انتشارات ۲۷ بعثت، امین نادری مدیر سوره مهر الکترونیک و علی اسکندری مدیر روابط عمومی سوره مهر در محل انتشارات سوره مهر برگزار شد.

قره‌داغی: عرضه یک‌هزار کتاب دفاع مقدس در «روشنای خاطره‌ها»

«عبدالحمید قره‌داغی» در ابتدای این نشست غرفه «روشنای خاطره‌ها » را یک کار جمعی توسط ناشران حوزه دفاع مقدس معرفی کرد و اظهار داشت: این اتفاق در شرایط درگیری با کرونا فرصتی خواهد بود تا برنامه‌های حضوری حوزه کتاب دفاع مقدس تعطیل نشود؛ غرفه روشنای خاطره‌ها با همراهی سه ناشر روایت فتح، ۲۷ بعثت و شهید کاظمی در کنار سوره مهر از فردا ۳۱ شهریورماه شروع به‌کار خواهد کرد؛ این غرفه با ویژگی‌های جدیدتر و متفاوت‌تر در حوزه ادبیات دفاع مقدس فعالیت خواهد کرد.

وی گفت: این طرح از فردا ۳۱ شهریور همزمان با هفته دفاع مقدس و تا ایام اربعین حسینی، ۱۷ مهرماه در فضای مجازی میزبان عزیزان و علاقه‌مندان ادبیات دفاع مقدس خواهد بود، بستر نرم‌افزاری برای انتخاب و خرید آسان کتاب تدارک دیده شده است. عزیزان با انتخاب کتاب در یک فضای سه بُعدی و تخفیف ۲۰ درصدی و ارسال رایگان کتاب‌های مورد علاقه خود را دریافت خواهند کرد.

مدیر عامل سوره مهر تصریح کرد: در انتشارات سوره مهر حداقل چهار کتاب با عنوان‌های «فرماندهان نبرد»، «هفت روایت از هفت فرمانده» به قاسم ساسان ناطق، «حاج جلال» به قلم لیلا نظری که کتاب خاص و مورد توجهی خواهد بود و کتاب «او یک دستمال سرخ بود» نیز از آثاری است که در این هفته رونمایی خواهد شد.

عرضه هزار کتاب دفاع مقدس در غرفه مجازی «خاطره‌های روشنایی»/ تخفیف ۲۰ درصدی و ارسال رایگان آثار

قره‌داغی از معرفی آثار ادبی توسط هنرمندان و اهالی قلم خبر داد و افزود: در این غرفه فرصتی خواهیم داشت و از همراهی نویسندگان برای معرفی آثارشان استفاده خواهیم کرد لذا ویدیو‌های مختلفی از این نویسندگان ضبط شده که منتشر خواهد شد.

«مازیار حاتمی» مدیر انتشارات ۲۷ بعثت نیز در ادامه در خصوص آثار و تعداد کتاب‌های نشر ۲۷ بعثت در این غرفه گفت: نشر ۲۷ بعثت در این نمایشگاه با ۱۰۰ عنوان کتاب در خصوص کارنامه عملیاتی، زندگی‌نامه و موضوعات کودک و نوجوان خواهد داشت.

وی از رونمایی چندین کتاب در این هفته خبر داد و عنوان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس ما در این نشر در قالب چندین رونمایی انجام خواهد شد. کتاب‌های «روزهای لاجوردی» اول مهرماه در مرکز تبادل کتاب رونمایی می‌شود. کتاب «کوهستان در آتش» کارنامه عملیاتی والفجر چهار به قلم گلعلی بابایی در هفتم مهر در برج میلاد و موزه انقلاب و دفاع مقدس صبح و بعداز ظهر و کتاب «بچه‌های حمزه» کارنامه عملیاتی گردان حمزه لشکر ۲۷ به قلم مسعود ده‌نمکی از تولیدات ما است که هفتم مهر در برج میلاد رونمایی خواهد شد. کتاب‌های دیگری از مدافعان حرم نیز در همین ایام چاپ خواهد شد که در نمایشگاه مجازی عرضه خواهد شد.

مدیر انتشارات ۲۷ بعثت از عرضه کتاب‌های این ناشر در دوران کرونا با تخفیف ویژه خبر داد و گفت: تمام کتاب‌های ما در ایام کرونا با تخفیف ویژه به دست مخاطبین خواهد رسید.

نادری: ارسال بالای ۲۵ هزار تومان با ارسال رایگان و بسته‌بندی شکیل

«امین نادری» مدیر سوره مهر الکترونیک در ادامه گفت: برگزاری این غرفه و اتفاق فرهنگی و رویدادها را فرصتی می‌دانیم که کرونا در اختیار ما قرار گذاشته است. در بحث ابعاد فنی این اتفاق یک تور مجازی با المان‌های دفاع مقدس و حال و هوای جبهه و جنگ تداعی شده است.

وی گفت: مخاطبین این غرفه ارسال رایگان برای خریدهای بالای ۲۵ هزارتومان با بسته‌بندی شکیل را خواهند داشت.

محمدخانی: رونمایی از هفت کتاب روایت فتح درباره شهیدان مدافعان حرم

«مهدی محمدخانی» مدیر انتشارات روایت فتح غرفه روشنای خاطره‌ها را نتیجه وحدت رویه در بین تعدادی از ناشران دفاع مقدس دانست و گفت: این اتفاق در آینده موجب بروز حرکت‌های بعدی با حضور سایر ناشران خواهد شد. روایت فتح نزدیک به ۱۵۰ عنوان کتاب‌هایش را در این اتفاق شرکت داده و در هفته دفاع مقدس از هفت عنوان کتاب جدید رونمایی خواهد کرد.

وی گفت: حرکت سوره مهر در این اتفاق قابل تقدیر و تکرار است، ضرورت حرکت در فضای مجازی ما را ترغیب به حضور در این اتفاق کرد.

قره‌داغی: «مربع‌های قرمز» فروش ویژه خواهد داشت

قره‌داغی در ادامه تاکید کرد: سوره مهر مجموعا در این غرفه ۵۰۰ کتاب عرضه خواهد کرد و در بخش دیگری برگزیده آثار سایر ناشران را همراه خواهیم داشت که مجموعا حدود هزار کتاب در این غرفه در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت. البته کتاب‌های الکترونیک را نیز در بخش جداگانه‌ای خواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص علت عدم حضور سایر ناشران دفاع مقدس در این غرفه گفت: ناشران فعال حوزه دفاع مقدس کم نیستند اما ما در مرحله اول نیازمند بودیم سنجیده حرکت می‌کردیم و در مراحل بعدی ناشران را اضافه کنیم البته باید ناشران پشتیبانی را انجام می‌دادند لذا در بخش سایر ناشران ۱۰۰ عنوان کتاب عرضه خواهد شد.

مدیرعامل سوره مهر به تقریظ اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب «مربع‌های قرمز» اشاره کرد و گفت: این اتفاق مهم را به نویسنده کتاب و ناشر آن تبریک می‌گویم؛ این کتاب نیز در فضاهای حقیقی به طور ویژه عرضه خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار