چهل‌سالگی سرو/ استاندار کردستان عنوان کرد؛

بهره‌گیری از گنیجنه عظیم دفاع مقدس در راستای تقویت ایمان و تعهد

استاندار کردستان گفت: باید از ظرفیت پیشکسوتان دفاع مقدس برای تقویت خودباوری و تعهد در جامعه بهره‌گیری کنیم.
کد خبر: ۴۱۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳ - 21September 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، بهمن مرادنیا صبح امروز در آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و مقاومت کردستان که همزمان با سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: در پیشگاه آزادگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس ادای احترام می‌کنم.

استاندار کردستان گفت: باید با بهره‌گیری از این گنیجنه عظیم در راستای تقویت خودباوری، ایمان، تعهد و توان واقعی حرکت کنیم.

مرادنیا با بیان اینکه هفته دفاع مقدس تابلوی زیبایی از همه خوبی‌ها است، خاطرنشان کرد: در دوران جنگ رفتار زیبا و کارهای ارزشمندی صورت گرفته است که همه از وفاداری، خودباوری، ایمان به خدا و ایثارگری نشأت گرفته است.

وی اذعان کرد: رسالت ما این است که این تابلو را به زیبایی نگهداری کنیم و آن را نسل به نسل به آیندگان هدیه کنیم که روزی جوانان ما چگونه در برابر تمام استکبار جنگیدند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه تمام دفاع مقدس عشق و ایمان بوده است، گفت: ما باید دنبال رو راه شهیدان دفاع مقدس باشیم، به خود ببالیم و بنازنیم که از نسل انقلاب هستیم.

مرادنیا در پایان اظهار کرد: خداوند به همه ما این توان را بدهد تا همچون شهدا و رزمندگان دفاع مقدس در خدمت به مردم باشیم و در عرصه کار، تلاش و تولید برای مردم رسالت خود را به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار