طی پیامی؛

نماینده ولی فقیه در سپاه درگذشت مادر شهید همت را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در پیامی درگذشت مادر سردار شهید همت را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۱۷۳۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱ - 21September 2020

نماینده ولی فقیه در سپاه درگذشت مادر شهید همت را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت الاسلام «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه طی پیامی درگذشت حاجیه خانم «نصرت همت» مادر سردار شهید محمد ابراهیم همت فرمانده غیور لشکر محمد رسول الله (ص) در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر تاسف‌بار درگذشت بانوی وفادار اسلام ام الشهید مرحومه مغفوره حاجیه خانم «نصرت همت» والده مکرمه سردار عالی‌قدر سپاه اسلام «حاج محمد ابراهیم همت»- از ستارگان درخشان و جاودان هشت سال دفاع مقدس- موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

سیره آن مادر با فضیلت که تربیت فرزندی مومن، انقلابی و ولایتمدار و فرماندهی مجاهد و پرآوازه در سنگر‌های مقاومت و ایستادگی ملت ایران برابر جبهه متحد متجاوزین به میهن اسلامی، میوه و محصول آن محسوب می‌شود، برای همیشه الگو و الهام‌بخش زنان این سرزمین به شمار می‌رود.

این مصیبت جانسوز را به بیت شهید گرانقدر تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای آن مرحومه مغفوره خلود در روح و ریحان و جنت النعیم، همجواری با حضرت صدیقه اطهر (س) و فرزند شهیدش و برای داغ‌دیدگان معزز صبر جمیل و مقرون به پاداش الهی مسألت می‌نمایم.

عبدالله حاجی صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها