چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

پیشکسوتان جهاد و مقاومت تا نابودی کفر ثابت قدم هستند

سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس پای آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی ثابت قدم ایستاده‌اند و به عنوان سربازان ولایت تا نابودی و برافراشته شدن پرچم لااله‌الاالله این مسیر را ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۴۱۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ - 21September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، ه‍مزمان با اولین روز ازهفته دفاع مقدس که روز اقتدار، ولایتمداری و همبستگی ملی نامگذاری شده است، دیدار مجازی رهبر معظم انقلاب با پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان خراسان رضوی به همراه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان با حضور مسولین لشکری وکشوری و خانواده شهدا در سالن عطار نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی‌زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس این استان در سخنانی اظهار داشت: امسال در قله ۴۰ سالگی حماسه جاوید دفاع مقدس هستیم. ‌

وی افزود: دنیای استکبار نمی‌خواست انقلاب اسلامی ۴۰ روزه شود اما به کوری چشم دشمنان ۴۰ ساله شد. انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ۴۰ سالگی خود پویاتر، مقتدرتر و منسجم‌تر از هر روز دیگری است و پیشکسوتان دفاع مقدس پای آرمان‌ها و اهداف انقلاب ثابت قدم ایستاده‌اند و به عنوان سربازان مطیع ولایت تا نابودی کفر و برافراشته شدن پرچم لااله‌الاالله این مسیر را ادامه خواهد داد.

این مسئول در ادامه گزارشی از عملکرد ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان خراسان رضوی ارایه کرد و گفت: این ستاد در تمامی دستگاه‌ها، نهادها و سلسله مراتب نیروهای مسلح فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: اجرای برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوم خرداد سال جاری آغاز شده و تا ۲۲ اسفند روز شهید ادامه خواهد داشت.

یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه تا کنون ۱ هزار عنوان برنامه در سطح استان اجرا شده بیان داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، ۱۰۴ هزار پیشکسوت دفاع مقدس در ۱ هزار نقطه از استان تجلیل خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس استان در نمایشگاه بین‌المللی‌ مشهد اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه ۴۳ دستگاه استانی، یگان‌های نیروهای مسلح و تشکل‌های مردم نهاد در ۴۰۰ غرفه عملکرد خود را در دوران دفاع مقدس به نمایش می‌گذارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع و مقدس خاطر نشان کرد: نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت تا هفتم مهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از ساعت ۱۷ الی ۲۲ برپا خواهد بود.

سردار یوسفعلی‌زاده در پایان ضمن قدردانی از حضور گسترده پیشکسوتان جهاد و مقاومت گفت: با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، تلاش کردیم تا از طریق رسانه و فضای مجازی این نمایشگاه را به خانه‌ها ببریم.

در ادامه این مراسم پیشکسوتان جهاد و مقاومت به سخنان فرمانده معظم کل قوا گوش فرا دادند.

در پایان این مراسم با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح مستقر در استان و مسئولین استانی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس استان افتتاح شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها