همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار شد؛

تجلیل از 14600 پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در اردبیل

همزمان با سراسر کشور و به مناسبت گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، همزمان با سراسر کشور از 14 هزار و 600 رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس استان اردبیل تجلیل شد.
کد خبر: ۴۱۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱ - 21September 2020

تجلیل از 14600 پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، قبل از ظهر امروز همزمان با سراسر کشور و به مناسبت گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، همزمان با سراسر کشور از 14 هزار و 600 رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس استان اردبیل تجلیل شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل بابا زاده قانع» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ضمن گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار داشت: رزمندگان، گنجینه‌های ارزشمند و یادگاران دفاع مقدس هستند.

وی افزود: استان اردبیل سه هزار و ۴۰۰ شهید دارد که با نثار جان خود به یاری اسلام و انقلاب شتافتند.

فرمانده سپاه استان اردبیل بیان کرد: رزمندگان ثابت کرده‌اند که در هر برهه‌ای آماده خدمت خالصانه به کشور هستند و لذا در بکارگیری آنان در مدیریت‌های کلان کشور باید تلاش کرد.

وی حفظ وقار و صلابت به دست آمده از دفاع مقدس را ضروری دانست و بیان داشت: امروز دشمن در میدان مبارزه با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌خواهد جوانان را نسبت به اصول انقلاب و ارزش‌های اسلامی بی‌تفاوت کند که بصیرت و آگاهی ملت بزرگ ایران اسلامی و جوانان، این اجازه را به دشمن نخواهد داد.

بابازاده با تاکید بر تهیه و تدوین مستند رزمندگان گمنام دفاع مقدس، گفت: تهیه مستند زندگی این افراد که نمادهای ایثار و مقاومت هستند می‌تواند در الگودهی به نسل جدید مؤثر باشد.

وی افزود: ما با رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی عهد بسته‌ایم تا آخرین قطره خون از مرز و بوم ایران اسلامی دفاع نماییم و در این راه از از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

فرمانده سپاه استان اردبیل با انتقاد از عدم پیگیری وضع زندگی برخی خانواده شهدا از سوی مسؤولان، اظهار داشت: بسیاری از کاستی‌ها در جامعه نشأت گرفته از به کنار رانده شدن رزمندگان است که باید به درستی و با جدیت این ذخایر انقلاب را حفظ کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار