چهل‌سالگی سرو/ فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی:

مرزبانان جمهوری اسلامی تداوم‌بخش دفاع مقدس هستند

سردار جان‌نثار گفت: مرزبانان جمهوری اسلامی مفتخرند که ادامه دهنده راه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس هستند و در خط مقدم دفاع از مرزهای ایران اسلامی نقش­‌آفرینی می‌­کنند.
کد خبر: ۴۱۷۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶ - 22September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «ماشاءالله جان‌نثار» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت و غرفه مرزبانی استان، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و رزمندگان دفاع مقدس اظهار داشت: مرزبانان این افتخار را دارند که ادامه دهنده راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند و در خط مقدم دفاع از مرزهای کشور نقش‌­آفرینی می‌­کنند.

وی با اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: امنیت امروز کشور مدیون جان‌فشانی‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است و مرزبانان و شهدای مظلوم مرزبانی نیز در این امنیت نیز نقش مؤثری داشته و دارند.

این فرمانده ارشد مرزبانی در پایان با اشاره به تجهیزات موجود در غرفه مرزبانی استان تصریح کرد: این نمایشگاه یادآور ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است که به برکت این رشادت‌ها نیروهای مسلح جمهوری اسلامی روزآمد شده و به خودکفایی رسیده است و به عنوان یکی از قدرت‌های تأثیرگذار بین‌المللی ایفای نقش می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار