چهل‌سالگی سرو/ فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

جامعه به روحيه جانبازی و ايثارگری دوران دفاع مقدس نياز دارد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه همه ما سرباز اسلام و در کنار ولایت هستیم و هرگز اجازه تجاوز به دشمنان را نخواهیم داد، گفت: امروز جامعه ما به روحيه جانبازی و ايثارگری دوران دفاع مقدس نياز دارد.
کد خبر: ۴۱۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ - 22September 2020

جامعه به روحيه جانبازی و ايثارگری دوران دفاع مقدس نياز داردبه گزارش دفاع‌پرس  از بیرجند، سرهنگ «ناصر فرشید» صبح امروز در مراسم تجلیل از ۲۴ نفر از سربازان وظیفه عمومی نمونه و برتر خراسان‌جنوبی ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار داشت: قدرت، عزت اقتدار و صلابت امروز ایران اسلامی را مرهون  رشادت‌ها، ازخودگذشتگی و خون شهدا هستیم.

وی با تأکید بر اینکه همه ما سرباز اسلام و در کنار ولایت هستیم و هرگز اجازه تجاوز به دشمنان را نخواهیم داد، بیان داشت: امروز جامعه ما به روحيه جانبازی و ايثارگری دوران دفاع مقدس نياز دارد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بر لزوم دفاع و حراست از دستاوردهای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی که همان حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است تأکید کرد و افزود: امروز سربازان وطن همچنان پای کار و آماده تواضع و جانفشانی برای سرزمین ایران اسلامی هستند.

فرشید خدمت وظیفه عمومی را خدمت مقدسی و سربازی را فرصت و سرمایه‌ای گران‌بها برای نسل جوان کشور دانست و عنوان کرد: دوران خدمت سربازی برای جوانان فرصت تمرین و مقدمه‌ای برای خدمت به مردم است تا پس از طی این دوران با کسب تجربه‌ها و مهارت‌ها بتوانند به مردم خدمت کنند.

وی در پایان خطاب به سربازان، گفت: این لباسی که امروز بر تن شما برای خدمتگذاری به مردم و جامعه است و دارای ارزش است و از شما خواستاریم سعی و تلاش کنید که در کردار، رفتار و خدمت به مردم شایسته باشید.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار