چهل‌سالگی سرو/ فرمانده دفاع مقدس:

جمهوری اسلامی به قله‌های رفیع پیروزی دست پیدا کرده است

سردار غلامرضا احمدی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا قله‌های رفیع پیروزی دست پیدا کرده و همه دشمنان را از اقتدار و ابهت خود خجل‌زده کرده است.
کد خبر: ۴۱۷۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷ - 22September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره 64 شهید دانش‌آموز، فرهنگی و 9 شهید گمنام شهرستان بردسکن با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامرضا احمدی» از فرماندهان دفاع مقدس، مسئولین محلی و خانواده شهدا در یادمان شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.

سردار احمدی در این مراسم با بیان اینکه بردسکن دیار رزمنده بسیجی فداکاری اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، هفته یادآوری دلاور مردی‌های انسان‌های پاک و مومنی است که بی‌ریا و با اخلاص در دفاع از مملکت جانفشانی کردند.

فرمانده پیشین سپاه امام رضا (ع) با یادآوری شهدای دوران دفاع مقدس و نیز شهیدان بهشتی، رجائی، مطهری، شهدای محراب و دیگر شهدای دوران انقلاب گفت: دهه 60، دهه جنایت دشمنان در این کشور بود و مظلومیت مردم ایران اسلامی را رقم زد.

این فرمانده دفاع مقدس با اشاره به دشمنی استکبار جهانی در حوزه‌های مختلف، گفت: امروز نیروهای مسلح همه مسائل نظامی و اقتصادی را رصد می‌کنند؛ بر همین اساس هدف دشمن از ایجاد مشکلات اقتصادی تضعیف روحیه مردم است.

وی در بخش دیگری از سخنانش شهیدان را سند افتخار کشور دانست و تصریح کرد: شهدا تربیت شدگان در وادی اهل بیت و امام حسین(ع) هستند.

احمدی تأکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا قله‌های رفیع پیروزی را پیموده و همه دشمنان را از اقتدار و ابهت خود خجل‌زده کرده است. شهدا ابهت شرق و غرب را شکستند و جایگاهی را که امروز ایران اسلامی به آن دست پیدا کرده مرهون جانفشانی‌های شهدای عزیز و صبر و استقامت خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

دومین یادواره افلاکیان خاکی ویژه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی شهرستان بردسکن، به همت حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، آموزش و پرورش، شهرداری و شورای اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار