فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز:

سپاه در محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی گام‌های بزرگی برداشته است

محمد برامکی گفت: سپاه پاسداران در کنار ماموریت اصلی خود که پاسداری از انقلاب اسلامی است در عرصه های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی گام های بزرگی برداشته است.
کد خبر: ۴۱۷۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴ - 22September 2020

سپاه در راستای محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی گام‌های بزرگی برداشته است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «محمد برامکی» فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز در نشست با اعضای شورای شهر الیگودرز اظهار داشت: سپاه پاسداران در راستای حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری عمل می کند و به برکت رهبری های پیامبرگونه معظم له و به برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس امروز کشور در سایه امنیت و آرامش مسیر پیشرفت و شکوفایی را طی می کند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در کنار ماموریت اصلی خود که پاسداری از انقلاب اسلامی است در عرصه های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی گام های بزرگی برداشته است افزود: الیگودرز از ظرفیت مناسبی در عرصه اقتصاد مقاومتی برخوردار است که باید شرایط لازم برای بهبود اشتغال زایی در این منطقه را ایجاد شود.

اداوی رئیس شورای شهر الیگودرز در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و قدر دانی از زحمات پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور ما امروز در این مکان، برای بیعت دوباره با آرمان های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهداست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار