مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پلدختر:

دفاع مقدس انقلاب و کشور را بیمه کرد

حجت الاسلام نقی هادی گفت: دفاع مقدس گنجینه ماندگاری است که انقلاب اسلامی و کشور را بیمه کرده است.
کد خبر: ۴۱۷۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳ - 22September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام نقی هادی در جمع مردم در مسجد امیرالمومنین (ع) شهر پلدختر، با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد در سطح کشور، استان و شهرستان در برخی جلسه‌ها  تنها به ظاهر شعار ولایت می‌دهند که این نفاق و فتنه است، بلکه باید در عمل با خدمتگزاری خالصانه به مردم ولایت پذیری را در عمل به اثبات رساند.

وی افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل از امام راحل تبعیت محض داشتند و این ولایت پذیری در عملیات‌هایی مانند ثامن الائمه در شکست حصر آبادان و جزیره مجنون در سال 1362 نمایان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پلدختر به دلایل اولیه نامگذاری دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: یکی از این دلایل این است که رزمندگان اسلام در این دوران در جنگ تحمیلی با عمل به آیات قرآن آن را در جبهه‌ها تفسیر عملی کردند.

وی افزود: تبعیت از دستورات ائمه معصوم (ع) که جایگاه آنان به عنوان اولا‌امر در قرآن کریم است را رزمندگان و ملت ایران در دوران دفاع مقدس آن هم در زمان غیبت امام زمان (عج) به عنوان وصی پیامبران به رهبری امام راحل به منصه ظهور گذاشتند و این یکی دیگر از دلایل نامگذاری جنگ تحمیلی به دفاع مقدس است.

هادی با بیان این که توطئه و برنامه ریزی دشمن تحریف دفاع مقدس است، یادآور شد: دفاع مقدس گنجینه ماندگار روح ایمان و خودباوری است که انقلاب و کشور را بیمه کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پلدختر، بر ترویج و انتقال اندیشه و فرهنگ دفاع مقدس در نسل معاصر و نسل‌های آینده تاکید کرد و گفت: امروز نیز همه ما موظف به حفظ آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس با تبعیت محض از امامین انقلاب و در عصر حاضر مقام معظم رهبری نه در ظاهر بلکه به صورت عملی هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار