چهل‌سالگی سرو/ جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

افراد جامعه با رفتار خود میتواند منتقل کننده فرهنگ دفاع مقدس باشند

سردار «پرویز آبسالان» گفت: هر کدام از افراد جامعه با رفتار و اخلاق خود می‌تواند منتقل کننده فرهنگ دفاع مقدس برای نسل جوان باشند.
کد خبر: ۴۱۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴ - 23September 2020

افراد جامعه با رفتار خود میتواند منتقل کننده فرهنگ دفاع مقدس باشندسردار «پرویز آبسالان» جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، در خصوص علت حمله رژیم بعثی عراق به ایران اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی سرنوشت کشور در اختیار کشورهای غرب بود و مردم ایران هیچگونه اختیاری از خود نداشتند اما با رهبری آگاهانه امام خمینی (ره) در سال 1357 انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و همه غربی ها از کشور خارج شدند و نظام جمهوری اسلامی ایران حاکم شد.

وی گفت: طبیعی بود که با بیرون راندن آنان از کشور شروع به توطئه کنند. سرانجام صدام با حمایت کشورهای غربی به کشور حمله کردند و قصد حاکمیت دوباره بر کشور را داشتند. با فرمان امام خمینی (ره ) اقشار مختلف مردم به جبهه ها اعزام شدند و از کشور دفاع کردند.

این مسئول افزود: ما برای حفظ انقلاب اسلامی که برگرفته از اسلام ناب محمدی است دفاع کردیم و با وجود محاصره اقتصادی که در زمان جنگ بر ما تحمیل شد و با آنکه صدام تمام امکانات مورد نیاز را در اختیار داشت توانستیم با کمترین امکانات پیروز شویم. ایمان و توکل به خدا، فرمان های رهبری و حضور فعال مردم در صحنه های جنگ از عوامل اصلی پیروزی ایران در جنگ تحمیلی بود.

سردار آبسالان با اشاره به نقش مدیران و مسئولان به انتقال فرهنگ دفاع مقدس در جامعه اظهار کرد: مدیران و مسئولانی که به هر نحوی به نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت میکنند مسئولیت سنگینی بر دوش دارند. باید با روحیه انقلابی و جهادی پای کار بیایند و به مردم خدمت کنند.

این مسئول در پایان به تداوم دفاع ازکشور اشاره کرد و گفت: امروزه دشمنان همچنان از راه های مختلف سعی در نابودی انقلاب اسلامی ایران دارند. اگر مردم ایران با هوشیاری کامل گوش به فرمانهای رهبری بسپارند و تفکر انقلابی و جهادی داشته باشند قطعا در تمام عرصه ها موفق خواهند شد. همچنین هر کدام از افراد جامعه با رفتار و اخلاق خود نیز میتواند منتقل کننده فرهنگ دفاع مقدس برای نسل جوان باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار