تجلیل از خانواده شهدای منا در کنگره لاله‌های سفید

کنگره ملی لاله‌های سفید در گرامیداشت شهدای فاجعه منا با تجلیل از هفت شهید برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷ - 23September 2020

تجلیل از خانواده شهدای منا در کنگره لاله‌های سفیدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، کنگره ملی لاله‌های سفید، بزرگداشت شهدای منا پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با سخنرانی سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حضور معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسوولان سازمان حج و زیارت و با تجلیل از خانواده هفت شهید فاجعه منا برگزار شد.

این مراسم از طریق ویدئوکنفرانس در دیگر استان‌ها و با حضور مسوولان استانی دنبال شد.

حجت‌الاسلام عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت اظهار داشت: آنچه اتفاق افتاد ترک دستور دین بود که چنین فاجعه‌ای را رقم زد. مدیریت بد عربستان سعودی موجب جان باختن عده‌ای از حجاج شد. ما پیرو پیامبری هستیم که وقتی جنازه یکی از اصحاب را دفن می‌کردند نظارت کردند کار خوب انجام شود و فرمودند خدا کاری که با برنامه انجام می‌شود را دوست دارد.

وی افزود: اتفاقی که افتاد هم به ضرر جهان اسلام بود و هم چندین هزار خانواده داغدار شدند. عربستان تمام برنامه ریزی و راه‌ها را در اختیار داشت و هیج توجیهی برای بروز چنین فاجعه‌ای نبود.

نواب تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حادثه منا بسیار ناراحت شدند و بیاناتی را ایراد کردند که بی سابقه بود و اوج تالم خاطر ایشان را می‌رساند. عربستان هنوز در حال تحقیق است و باید پاسخگوی جهان اسلام باشد.

در این مراسم خانواده شهیدان سید حمیدرضا حسینی، محمدرحیم آقایی‌پور، غلامرضا گودرزی، محمد حکیمی‌راد، رضا رحیمیان، محمدرضا مویدزاده و احمد رهبری تجلیل شدند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار