چهل‌سالگی سرو/ رزمنده دفاع مقدس عنوان کرد؛

ضرورت حفظ حرمت خون شهیدان

علی اکرامی گفت: باید اعمال و رفتار ما به شهدا نزدیک باشد و حرمت خون آنها را نگهداریم چرا که شهدا نظاره‌گر اعمال ما هستند.
کد خبر: ۴۱۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰ - 23September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، «علی اکرامی» مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تربت جام در جمع دانش آموزان دبیرستان فردوسی این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: امروز امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا در هشت سال دفاع مقدس است و شما جوانان باید با کسب علم در جهت تداوم مسیری که شهدا ترسیم کردند و آن اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، گام بردارید.

وی افزود: امنیت پایدار به برکت جوانانی که در جبهه‌ها حضور پیدا کردند و در مقابل دنیای استکبار ایستادند و در نهایت به شهادت رسیدند بدست آمده است. شهدا هم دلبستگی داشتند و به دنبال بهترین زندگی بودند اما وقتی پای دفاع از ارزش‌ها به میان آمد از لذت‌های دنیوی دل کندند و جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند و امنیت و آرامش را برای امت همیشه رد صحنه ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

اکرامی در پایان گفت: باید اعمال و رفتار ما به شهدا نزدیک باشد و حرمت خون آنها را نگهداریم چرا که شهدا نظاره‌گر اعمال ما هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها