چهل‌سالگی سرو/

برنامه‌های ارتش در هفته نوزدهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته نوزدهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را با محوریت فرماندهان اسوه‌های اخلاق، ایثار و شجاعت در بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیرو‌های زمینی در دفاع مقدس برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۱۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۴ - 25September 2020

برنامه‌های ارتش در هفته نوزدهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفا‌ع‌پرس، برنامه‌های نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفته نوزدهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مقارن با پنجم تا یازدهم مهرماه سال جاری به شرح ذیل است:

ستاد ارتش در هفته نوزدهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس همایش پیشکسوتان دفاع مقدس، یادواره اسوه‌های اخلاق، ایثار و شهادت، مراسم خاطره‌گویی توسط فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس، شب خاطره و شب شعر در دانشگاه فارابی را برگزار می‌کند.

همچنین نیروی زمینی ارتش در این بازه زمانی برگزاری مراسم تجلیل از فرماندهان دفاع مقدس، تهیه و انتشار کلیپ شهدای دفاع مقدس، همایش تجلیل از فرماندهان دفاع مقدس، جشنواره ایمنی و پیشگیری و تقدیر از کارکنان برتر در حوزه‌های فرماندهی و... معرفی فرماندهان شهید را در سطح این نیرو در دستور کار خود دارد.

نیروی پدافند هوایی ارتش نیز در هفته نوزدهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مراسم تجلیل از فرماندهان شاخص این نیرو را به همراه نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع تشییع پیکر شهدا، برگزار می‌کند.

همچنین نیروی هوایی ارتش هم در این هفته یادواره فرماندهان شهیدان «فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز، چاغروند، وطن‌پور، آبشناسان و اقارب‌پرست» را برگزار می‌کند و برگزاری نشست تخصصی بررسی عملیات‌های پشتیبانی هوایی ثامن‌الائمه (ع) و مسلم بن عقیل را نیز در دستور کار دارد.

نیروی دریایی ارتش هم در این مدت مراسم تجلیل از فرماندهان شاخص نداجا و مراسم تجلیل از آتش‌نشان‌های نیروی دریایی در دفاع مقدس را برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار