آیین رونمایی از یادداشت حاج قاسم بر کتاب «بچه‌های حاج قاسم» برگزار شد

به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس و چهلمین سالگرد دفاع مقدس، از یادداشت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» بر کتاب «بچه‌های حاج قاسم» رونمایی شد.
کد خبر: ۴۱۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵ - 24September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، آیین رونمایی از یادداشت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» بر کتاب «بچه‌های حاج قاسم» با حضور حجت‌الاسلام «حسن علیدادی‌سلیمانی» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سرتیپ دوم ستاد «امیر غلامعلیان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش و سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.

آیین رونمایی از یادداشت حاج قاسم بر کتاب

در این مراسم حجت الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: لشکر 41 ثارالله استان کرمان یکی از چند لشکر مهم و موثر کشور در دوران دفاع مقدس بود که در سرنوشت جنگ و پیروزی بر دشمن نقش اساسی و راهبردی داشت.

آیین رونمایی از یادداشت حاج قاسم بر کتاب

وی با اشاره به اینکه نام کتاب «بچه‌های حاج قاسم» پس از شهادت سردار سلیمانی زیبایی خودش را نشان داد گفت: مردم ایران و بسیاری از کشورهای منطقه در غم فراغ این شخصیت بزرگ می سوزند و این مهم در تشییع پیکر شهدای مقاومت به خوبی دیده شد.

امام جمعه کرمان با تمجید از متوی کتاب «بچ ه های حاج قاسم» افزود: از این کتاب می توان ده‌ها فیلم، کار تبلیغاتی، قصه و داستان تولید کرد و در واقع با خواندن این کتاب به شخصیت‌های دیگر این کتاب نیز ارادت پیدا می‌کنیم.

وی کتاب «بچه‌های حاج قاسم» را راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست گفت: و هر چه از دوران دفاع مقدس فاصله بگیریم ارزش این کتاب امثال آن در جامعه بیشتر مشخص می‌شود.

آیین رونمایی از یادداشت حاج قاسم بر کتاب

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار