مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوشهر:

ما نتوانسته‌ایم شهدا را به خوبی معرفی کنیم

حجت الاسلام حسین دشتی شناخت شخصیت های شهدا و پرداختن به موضوع استان بوشهر در جنگ تحمیلی را ضروری دانست و گفت: ما نتوانسته ایم شهدا را به خوبی معرفی کنیم.
کد خبر: ۴۱۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷ - 24September 2020

ما نتوانسته ایم شهدا را به خوبی معرفی کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «حسین دشتی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: حفظ یاد شهدا چیزی است که از اهل بیت (ع) به ما رسیده است.

وی با اشاره به اینکه اهل بیت (ع) به ما یاد دادند که نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم گفت: آموزه های اهل بیت(ع) برای ماندگار کردن شهدا است.

دشتی با بیان اهمیت هنر در ارزش های دفاع مقدس افزود: هنر باید ارزش را بسازد و هنری ارزشمند فضیلت دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه هنر باید ارزش ها را احیا کند خاطرنشان کرد: حفظ و یاد شهدا از وظایف شرعی همه ما است.

دشتی افزود: به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی جنگ گنجینه ای است که باید از آن بهره برد، بنابراین روحیه مقاومت و شهادت را می توان در جیهه مقاومت دید.

وی با اشاره به اینکه کار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر مورد توجه نظام است خاطرنشان کرد: شهدا به همه ما نظر دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر شناخت شخصیت های شهدا و پرداختن به موضوع استان بوشهر در جنگ تحمیلی را ضروری دانست و اظهار داشت: ما نتوانستیم شهدا را به خوبی معرفی کنیم.

دشتی به اهمیت مسئله تحریف پرداخت و خاطرنشان کرد: شهدا متعلق به همه اقشار جامعه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها