مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان:

مادران شهدا فرزندان خود را برای دفاع از اسلام بدرقه کردند

حجت الاسلام غلامحسین حقانی گفت: مادران شهدا در دوران دفاع مقدس، فرزندان خود را برای دفاع از اسلام بدرقه کردند و آنها را در راستای اهداف جمهوری اسلامی تقدیم کردند.
کد خبر: ۴۱۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸ - 24September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت الاسلام «غلامحسین حقانی» در اجتماع بانوان هیئت های مذهبی در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: قاعده شهادت گذشتن از دنیا است و مادران شهدا در عین اینکه به فرزندان خود عشق می‌ورزیدند، عزیزان خود را رهسپار میدان جنگ کردند و باعث شدند حماسه های بزرگ آفریده شود.

مادران شهدا فرزندان خود را برای دفاع از اسلام بدرقه کرد// در حال ویرایش

وی با بیان اینکه عظمت شهادت اثر حقیقی آن است افزود: زنده بودن شهدا نیز اثر حقیقی دارد زیرا این انسان ها اگر به مرگ طبیعی بمیرند اثر آن تمام می شود و جامعه از آثار و نتایج این ایثارگری ها بی بهره می مانند.

مادران شهدا فرزندان خود را برای دفاع از اسلام بدرقه کرد// در حال ویرایش

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: مادران شهدا در دوران دفاع مقدس، همه سرمایه زندگی خود را برای دفاع از اسلام بدرقه کردند و فرزندان خود را در راستای اهداف جمهوری اسلامی تقدیم کردند.

مادران شهدا فرزندان خود را برای دفاع از اسلام بدرقه کرد// در حال ویرایش

مراسم «چلچله بانوان هیات‌های مذهبی» که به همت کمیته بانوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان در گلزار شهدای کرمان برگزار شد، با قرائت زیارت عاشورا، مدیحه‌سرایی و قرائت میثاق‌نامه بانوان هیت‌های مذهبی با سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی»، همراه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها