افتتاح ۴۱ طرح خدماتی و محرومیت‌زدایی در سردشت

۴۱ طرح خدماتی و محرومیت‌زدایی با هزینه ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سردشت به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۴۱۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸ - 24September 2020

افتتاح ۴۱ طرح محرومیت‌زدایی در سردشت

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه،  به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ۴۱ طرح خدماتی و محرومیت‌زدایی با هزینه ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سردشت به بهره‌برداری رسید.

سرهنگ غلامحسین محمدی، فرمانده سپاه سردشت در این مراسم اظهار داشت: طرح‌های محرومیت‌زدایی شامل دو مسکن مددجویی، آب‌رسانی به اراضی کشاورزی، احداث پل، مرمت و بازسازی مساجد، خانه عالم و مدارس، آبرسانی به یک روستا، احداث کانال سیل‌کشی و آبگیر، احداث دیوار حایل، آسفالت و بهسازی جاده‌های روستایی است.

وی افزود: این طرح‌ها در ۳۰ روستای محروم این شهرستان و با هزینه ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با مشارکت‌های مردمی به بهره‌برداری رسید.

فرمانده سپاه سردشت عنوان کرد: با اجرای این طرح‌ها بیش از ۳۰۰ خانوار از اهالی روستاهای کم‌برخوردار و محروم این شهرستان از مزایای آن بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: به همین مناسبت یک طرح خدماتی شامل فروشگاه نیروهای مسلح این شهرستان نیز به مساحت ۱۵۰ متر مربع با هزینه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) افتتاح شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار