آیین «مهمانی لاله‌ها» در گلزار‌های شهیدان قم برگزار شد

آیین «مهمانی لاله‌ها»، عطرافشانی و گلباران مزار شهیدان امروز در چهارمین روز هفته دفاع مقدس در گلزار‌های شهدای استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۸۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹ - 24September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، آیین «مهمانی لاله ها»، عطرافشانی و گلباران مزار شهیدان همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، جمعی از فرماندهان و پرسنل نیرو‌های مسلح و همرزمان و خانواده‌های معظم شهدا در ۹۲ گلزار شهدای استان قم و یادمان‌های شهدای گمنام در شهر‌ها و بخش‌های استان برگزار شد.

در این مراسم که به طور محوری در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار شد، حجت الاسلام هنرمند اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور ازخودگذشتگی، پایمردی و جانفشانی شهیدان ارجمند، جانبازان فداکار و آزادگان سرافراز و همچنین صبر و تحمل پدران، مادران، همسران و فرزندان آن‌ها است.

اجرای سرود توسط گروه سرود کرامت و مرثیه سرایی یکی از پرسنل ناجا از دیگر برنامه‌های این آیین بود؛ در پایان، مزار مطهر شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع سلامت با حضور مسئولان و خانواده‌های شهدا و قشر‌های گوناگون مردم عطرافشانی و گلباران شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار