حرکت کاروان نمادین «راهیان کربلا» در قم+ تصاویر

کاروان نمادین «راهیان کربلا» یادآور اعزام رزمندگان اسلام به جبهه‌های نور علیه ظلمت به همت بسیج هنرمندان قم به حرکت درآمد.
کد خبر: ۴۱۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰ - 24September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، کاروان نمادین «راهیان کربلا» با دو دستگاه اتوبوس استتار شده با گِل، یادآور اعزام رزمندگان اسلام به جبهه‌های نور علیه ظلمت امروز در خیابان‌های قم به حرکت درآمد.

به گفته «سید محمدحسن یزدی نژاد» مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم، کاروان مزبور با همکاری این سازمان و سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم و راهنمایی و رانندگی قم و به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس راه اندازی شده است.

وی افزود: حرکت کاروان مزبور از ۳۱ شهریور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شده و حال و هوای اعزام رزمندگان اسلام به جبهه را در سطح جامعه و بخصوص برای نسل جوان تداعی می‌بخشد.

بر اساس این گزارش، کاروان راهیان کربلا در طول هفته دفاع مقدس در چهل مکان از قم و بخش‌ها و روستا‌های استان اقدام به اجرای سرود و ویژه برنامه‌های دیگر می‌نماید.

این کاروان عصر امروز پنجشنبه نیز با پخش نوا‌های شورانگیز زمان جبهه همچون مداحی حاج صادق آهنگران، در آیین مهمانی لاله‌ها و عطرافشانی قبور مطهر شهدا در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) حضور یافت و به اجرای برنامه پرداخت و اثری تحسین برانگیز در مخاطبان از خود بر جای گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار