چهل‌سالگی سرو/ امام جمعه دزفول:

دشمن به دنبال کمرنگ کردن و فراموشی ارزش‌های دفاع مقدس است

سید محمدعلی قاضی دزفولی گفت: باید با برگزاری یادواره‌های شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا و رزمندگان، فاصله نسل‌ها را با دفاع مقدس کم کنیم چرا که دشمن به دنبال کمرنگ کردن و فراموشی ارزش‌های دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۱۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ - 25September 2020

دشمن به دنبال کمرنگ کردن و فراموشی ارزش‌های دفاع مقدس است

به گزارش دفاع‎پرس از اهواز، حجت الاسلام سید «محمدعلی قاضی دزفولی» امام جمعه دزفول در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه که در مصلای امام علی (ع) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: نخبگان و پیشکسوتان دفاع مقدس بیانات مقام معظم رهبری درخصوص دفاع مقدس را تحلیل کنند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات خود به مقابله با جریان انحرافی و شبهه افکنی در راستای دفاع مقدس پرداخت، افزود: باید هشیار و مراقب خطر تحریف دفاع مقدس در جامعه باشیم.

حجت الاسلام قاضی دزفولی، صدام را آلت دست غرب دانست و گفت: ما درمقابل دشمن پیروز شدیم و با وجود اوضاع نه چندان مناسب کشور از تمام ظرفیت‌ها برای مقابله با دشمن استفاده کردیم و اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک ما جدا شود.

امام جمعه دزفول عقلانی و مدبرانه عمل کردن ایران در جنگ را یادآور شد و بیان کرد: وقتی حضرت امام فرمودند جام زهر را نوشیدم نیز مدبرانه عمل کردند.

وی با اشاره به بروز استعدادها در دفاع مقدس افزود: همه مردم پای کار آمدند و خود را در دفاع مقدس سهیم کردند؛ برای نمونه یک نفر از روستایی از کرمان به دفاع مقدس آمد و در این دوران پرورش یافت و بعدها سردار سلیمانی شد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه فضایل اخلاقی در جبهه‌ها موج می‌زد، گفت: امنیت کشور به برکت دفاع مقدس تامین شد و این دوران به همه نشان داد هرینه تعرض به کشور ما خیلی زیاد است.

وی با تاکید بر لزوم تقویت دفاع مقدس و ورود هنرمندان در این عرصه بیان کرد: باید با برگزاری یادواره‌های شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا و رزمندگان، فاصله نسل‌ها را با دفاع مقدس کم کنیم چرا که دشمن به دنبال کمرنگ کردن و فراموشی ارزش‌های دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار