چهل سالگی سرو/ فرمانده سپاه ناحیه شهرستان «فومن»:

در دفاع مقدس حاج قاسم سلیمانی‌ها کشف شدند

سرهنگ «حمید جانباز»گفت: از زمان فرماندهی امام (ره) در دفاع مقدس حاج قاسم سلیمانی‌ها کشف شدند، اگر ما خود را بشناسیم پیروز میدان هستیم، با فرهنگ دفاع مقدس بود که در مقابل تمام زرق و برق استکبار ایستادیم و پیروز شدیم.
کد خبر: ۴۱۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲ - 25September 2020

در دفاع مقدس حاج قاسم سلیمانی ها کشف شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حمید جانباز» فرمانده سپاه ناحیه شهرستان «فومن» در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه با توجه به آیه پنجم سوره مبارکه «ابراهیم» که تاکید بر گرامی داشتن ایام الله ها بود، اظهار داشت: هر روز دفاع مقدس ما ایام الله بود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان «فومن» دفاع مقدس را نقطه عطفی دانست که سرنوشت ملت ها را در مقابل استکبار به گونه دیگر رقم زد و تصریح کرد: در این ۱۰۰ سال اخیر استکبار هر اراده ای در منطقه داشت به وقوع می پیوست، در دو جنگ جهانی کشور ما با اراده استکبار به اشغال در آمد.

وی افزود: عراق در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ با ۱۲ لشکر به طول بیش از هزار کیلومتر به ایران اسلامی حمله کرد، استراتژی دفاعی ابتدای جنگ خریدن زمان و استفاده از معاهدات بین المللی جهت بیرون انداختن دشمن از کشور بود، این استراتژی بنی صدر بود.

سرهنگ «حمید جانباز» خاطرنشان کرد: از زمان فرماندهی امام (ره) در دفاع مقدس حاج قاسم سلیمانی ها کشف شد، اگر ما خود را بشناسیم پیروز میدان هستیم، با فرهنگ دفاع مقدس بود که در مقابل تمام زرق و برق استکبار ایستادیم و پیروز شدیم.

وی تاکید کرد: امروز به برکت فرهنگ دفاع مقدس رزمندگان انقلابی ما به سیاسیون می گویند که قلدری استکبار را به ما بسپارید، دلخوشی به معاهدات بین المللی رژیم بعث را پر رو می کرد و بدون پایبندی به آن حمله می کرد به خصوص بعد قطعنامه ۵۹۸؛ امروز خروج آمریکا از برجام عدم پایبندی آنها را می رساند و نیازمند فرهنگ دفاع مقدس و انقلابی است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان «فومن» با اشاره به اینکه  شهدا ذخائر تاریخی این ملت هستند و به ما شجاعت می دهند تا گام های استوار برداریم و این جبهه حق و عدل است که به نصرت می رسد و تکیه به توان داخلی ما را پیروز میدان می گرداند متذکر شد: در جنگ اقتصادی و فرهنگی با تکیه بر جوانان پیروز می گردیم.

وی در ادامه با تقدیر از گروه های جهادی، توزیع بیش از ۱۷ هزار بسته معیشتی، ضد عفونی معابر و مدیریت طلاب در امور دفن کرونایی ها و مدیریت درمان در هشت ماه بیماری کرونا تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها