سرلشکر سلامی:

سردار خدادی همه خصوصیات برجسته یک پاسدار با فضیلت را داشت

فرمانده کل سپاه گفت: سردار خدادی محصول سال‌های مجاهدت و درخشش در دوران دفاع مقدس است که ۴۱ سال لباس جهاد را به تن کرد و همه خصوصیات برجسته یک پاسدار با فضیلت را داشت.
کد خبر: ۴۱۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ - 25September 2020

سردار خدادی چهل و یک سال لباس جهاد و امروز ردای شهادت بر تن کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه امروز در حاشیه مراسم تدفین سردار شهید حمید خدادی معاون ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه در بهشت زهرا، ضمن تسلیت شهادت این فرمانده برجسته دوران دفاع مقدس اظهار داشت: عارضه شیمیایی همیشه ریه‌های ایشان را رنج می‌داد و امروز فرمانده رشید را از دست دادیم.

وی افزود: سردار خدادی یک شخصیت بسیار جذاب و دوست داشتنی، متواضع، مهربان، سختکوش و دارای پشتکار بالا بود و همه خصوصیات برجسته یک پاسدار با فضیلت را داشت.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه بیش از ۱۵ سال تجربه همکاری با سردار شهید خدادی داشت، خاطرنشان کرد: همه کسانی که با او کار می‌کردند از همکاری با او لذت می‌بردند.

وی یادآور شد: شهید خدادی همه مسئولیت‌های خود را با تمام توان انجام می‌داد و به دنیا دلبستگی نداشت و یک شخصیت آزاده بود.

سرلشکر سلامی گفت: سردار شهید تلاش‌های شبانه روزی داشت و در حوادث و رویدادها تلاش‌های مثمر ثمری انجام می‌داد.

مراسم تشییع پیکر سردار شهید حمید خدادی معاون ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه، صبح امروز (جمعه) با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و برخی مسئولان لشکری و کشوری و همرزمانش در قطعه ۲۶ بهشت زهرا (س) برگزار شد.

سردار علی (حمید) خدادی، جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس و معاون ایمنی و اقدامات تأمینی ستاد کل سپاه که بیش از یک دهه رئیس دفتر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در نیروی قدس سپاه بود، در روزهای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و پس از یک دوره تحمل بیماری، صبح پنجشنبه به جمع همرزمان شهیدش در دوران دفاع مقدس پیوست.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها