فرمانده سپاه عجب‌شیر؛

شهدا در دفاع مقدس، ره صد ساله را یک شبه پیمودند

سرهنگ «حیدری» گفت: شهدا در دفاع مقدس ره صد ساله را در یک شب پیمودند و از این رو گرامی داشتن این ایام بسیار با ارزش و توصیه حضرت امام‌(ره) و شهداست.
کد خبر: ۴۱۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ - 26September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار «یحیی حیدری»، فرمانده سپاه عجب‌شیر در یادواره شهدا یاییچی، با بیان اینکه این مقطع از تاریخ لیله‌القدر انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: شهدا در دفاع مقدس ره صد ساله را در یک شب پیمودند و از این رو گرامی داشتن این ایام بسیار با ارزش و توصیه حضرت امام‌(ره) و شهداست.

وی با اشاره به شان و منزلت شهدای دوران دفاع مقدس به تکریم خانواده های شهیدان تاکید کرد: زیارت و سرکشی از پدر و مادران شهدا همچون زیارت امام‌زادگان و زیارتگاه‌های ائمه اطهار(ع) مهم و دارای اجر اخروی است.

حیدری با بیان اینکه دفاع مقدس به هشت سال خلاصه نمی‌شود، ادامه داد: دفاع همچنان ادامه دارد و جوانان باید با الگو گرفتن از شهدای دیروز که با توسل به اباعبدالله الحسین(ع) و شعار «هیهات من الذله» حتی وجبی از خاک خود را به دست دشمن ندادند، رهرو و ادامه دهنده راه این شهیدان باشند.

فرمانده سپاه عجب‌شیر تصریح کرد: امسال به علت ویروس کرونا مراسم های بزرگ مثل رژه و اجتماع بزرگ رزمندگان اجرا نخواهد شد و برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس متناسب با شرایط کرونایی اجرا می‌شود.

وی یکی از برنامه‌های شاخص‌ عجب‌شیر را در هفته دفاع مقدس «کاروان لاله‌های سرخ» نام برد و ابراز داشت: به همت نیروهای مسلح شهرستان و با همکاری تعدادی از ادارات در سطح شهر بصورت هنرمندانه و نمادهای دفاع مقدس به شکل کاروان ‌ لاله های سرخ اجرا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار