چهل‌سالگی سرو/ سرلشکر صفوی در جمع خبرنگاران:

حضور مردم موجب پیروزی دفاع مقدس شد

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: ما در جنگ تحمیلی زمانی به پیروزی رسیدیم که امام (ره) توانست مردم را در برابر دشمن بسیج کند.
کد خبر: ۴۱۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ - 26September 2020

جوانان باید مولفه‌های قدرت ملی را به خوبی بشناسندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا امروز در حاشیه نشست واکاوی عملیات ثامن الائمه (ع) که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در چهل‌سالگی دوم انقلاب و دفاع مقدس جوانان به چه موضوعاتی باید توجه کنند، اظهار داشت: به جوانان عزیز می‌گویم این ۴۰ سالی که گذشت، پدران و برادران شما از این انقلاب، ملت و امنیت ملی کشور به خوبی دفاع کردند و این باعث شده تا ارزش‌ها، آرمان‌ها و استقلال ملی ما حفظ شود.

وی افزود: لذا از جوانان می‌خواهم که مؤلفه‌های قدرت ملی کشورمان اعم از مؤلفه‌های اقتصادی، جغرافیایی و... را که ما به‌عنوان منابع و عوامل قدرت ملی می‌شناسیم، خوب تشخیص دهند.

سردار صفوی با بیان اینکه ما کشوری هستیم که انقلاب و دفاع مقدس آن در جهان بی نظیر است، ادامه داد: ما در جنگ تحمیلی زمانی به پیروزی رسیدیم که امام (ره) توانست مردم را در برابر دشمن بسیج کند؛ یعنی بدون بکارگیری توان مردم در صحنه جنگ، به پیروزی نمی‌رسیدیم؛ لذا الان هم که جنگ اقتصادی است، دولت به تنهایی نمی‌تواند در این جنگ پیروز شود بر این اساس برای پیروزی در جنگ اقتصادی، نیازمند حضور مردم و انسجام و وحدت گروه‌های سیاسی هستیم.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با تأکید بر اینکه آن‌هایی که سرمایه‌های خود را از کشور خارج می‌کنند بزرگترین‌ خیانت را علیه مردم انجام می‌دهند، گفت: اگر امروز ملت و حکومت، وحدت و انسجامی را که در زمان انقلاب و دفاع مقدس داشتند، حفظ کنند، اساس پیروزی ما در هر جنگی خواهد بود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار