مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان:

عاقبت بخیری در مسیر شهداست

حجت الاسلام علی درویشی با بیان اینکه عاقبت بخیری در مسیر شهداست، گفت: هرجایی که دشمن روی آن حساس است، باید بدانیم که آن صحنه جبهه سخت، در برابر دشمن است.
کد خبر: ۴۱۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲ - 26September 2020

عاقبت بخیری در مسیر شهدا است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «علی درویشی»  مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان امروز در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت که در حسینیه ثارالله (ع) سپاه کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: رزمندگان بزرگی در ایام دفاع مقدس در همین خطه شهید پرور کوهدشت تربیت شده و رشادت‌ها و ایثارگرهای زیبایی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: سپاه متولد شده به دستور امام راحل برای حفاظت از انقلاب اسلامی بوده و افتخار سپاه این است که دشمنی ها را رصد کرده و متناسب با آن برای دفاع از انقلاب و ترویج آرمان‌های آن، برنامه‌ریزی و عمل کرده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان با اشاره به اینکه سپاه نیروی میدانی دفاع و حرکت برای ارزش های انقلاب است، عنوان کرد: کسانی که در جبهه دشمن آشکار، رزمنده دفاع مقدس هستند با برنامه ریزی مناسب مقابل دشمن ایستادگی کرده تا بر اوغلبه کند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن با ابزار‌های مختلفی وارد جنگ شده است، تصریح کرد: سپاه در طول این ۴۰ سال در کانون تحریم ها، بزرگترین پیشرفت‌ها را برای ملت خلق کرده است که مصادیق آن اشکار است.

درویشی با اشاره به اینکه راهبرد تدافعی ما به تهاجمی تبدیل شده است، گفت: دشمن امروز با نقاب به میدان آمده است، باید هوشیار بوده و دشمن را بشناسیم و اگر در مقابلش سکوت کنیم، از راه گذشته خود برگشته ایم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان با اشاره به اینکه عاقبت بخیری در مسیر شهدا است، خاطرنشان کرد: هرجایی که دشمن روی آن حساس است، باید بدانیم که آن صحنه جبهه سخت، در برابر دشمن است، امروز دشمنی داریم که جز با زور و قدرت زبان دیگری نمی فهمد، ما با قدرت الهی و تدبیر ولایت همچون گذشته پیروز میدان خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار