چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل حفظ آثار ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر:

رزمندگان جنگ تحمیلی قدرت فرهنگی دفاع مقدس هستند

سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» گفت: رزمندگان جنگ تحمیلی قدرت فرهنگی دفاع مقدس هستند که نوشتن از آنها باعث جلوگیری از تحریف می‌شود.
کد خبر: ۴۱۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳ - 27September 2020

رزمندگان جنگ تحمیلی قدرت فرهنگی دفاع مقدس هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر امروز در آیین رونمایی از 15 عنوان کتاب دفاع مقدس در بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: انقلاب اسلامی نعمتی است که خداوند برای ما رقم زد.

وی با بیان اینکه این انقلاب فرصتی برای نسل انقلاب است گفت: رزمندگان و ایثارگران ریشه‌های نظام انقلاب را در خاک سرزمینمان محکم و استوار کردند.

غریبی با تاکید بر اینکه درخت این انقلاب بعد از گذشت 40 سال به ثمر نشسته است خاطرنشان کرد: کشورهایی که به وحدانیت خدا اعتقاد دارند امروز نگاهشان و باورهایشان به نظام جمهوری اسلامی است که نمونه بارز از نظام آزادی بخش و امنیت انسانی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با بیان اینکه نگاه مستضعفین به این نظام است که با رشادت شهدا میسر شد گفت: رزمندگان جنگ تحمیلی قدرت فرهنگی دفاع مقدس هستند که نوشتن از آنها باعث جلوگیری از تحریف می شود.

وی با اشاره به اینکه نیاز استان بوشهر در حوزه دفاع مقدس نوشتن تالیفات دفاع مقدسی است بیان داشت: دشمن از همه فرصت ها استفاده می‌کند و قدرت ما فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار