سردار شهسواری؛

محصول دفاع و استقامت ایجاد امنیت پایدار است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مردم این استان ۴۲ سال است که از حریم پاک جمهوری اسلامی ایران دفاع می کنند و محصول این دفاع و استقامت ایجاد امنیت پایدار در منطقه و کشور است.
کد خبر: ۴۱۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷ - 27September 2020

محصول دفاع و استقامت ایجاد امنیت پایدار است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، بعد از ظهر امروز از رتبه های برتر کنکور سراسری آذربایجان غربی تجلیل کرد.

سردار حبیب شهسواری در این مراسم، با اشاره به دیدگاه های مقام معظم رهبری در رابطه با نسل جوان و تاثیر این نسل در پیشرفت و توسعه کشور، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بیشترین وقت و زمان خود را با نسل جوان، نخبه و دانشگاهی سپری می کند و این نشان دهنده اهمیت تاثیر این نسل در حوزه های مختلف پیشرفت و توسعه کشور است.

وی با بیان اینکه شجاعت و غیرت مردم آذربایجان‌غربی در بین استان‌های مختلف همیشه سرآمد بوده است، افزود: مردم این استان ۴۲ سال است که از حریم پاک جمهوری اسلامی ایران دفاع می کنند و محصول این دفاع و استقامت ایجاد امنیت پایدار در منطقه و کشور است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: شما جوانان افتخار کشور و استان هستید و مطمئنا این مهم آغاز راه است و تا رسیدن به قله های پیشرفت و تعالی راه بسیاری وجود دارد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار