چهل‌سالگی سرو/ سردار نوریان در حاشیه بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس:

فعالیت خبرگزاری دفاع مقدس در حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت بسیار ارزشمند است

معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه، فعالیت خبرگزاری دفاع مقدس در حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت بسیار ارزشمند استگفت: رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس با حداقل امکانات وارد عملیات می‌شدند اما در تاریخ ماندگار شدند.
کد خبر: ۴۱۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۷ - 28September 2020

رزمندگان با حداقل امکانات در تاریخ ماندگار شدند/ کار خبرگزاری دفاع مقدس در حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت بسیار ارزشمند استسردار «احمد نوریان» معاون اجتماعی ناجا در حاشیه بازدید از «خبرگزاری دفاع مقدس» که روز گذشته و همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس صورت گرفت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، اظهار داشت: رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس با حداقل امکانات وارد عملیات می‌شدند، اما در تاریخ ماندگار شدند.

وی با بیان اینکه اگر عمل صالح داشته باشیم، رشد پیدا خواهیم کرد، گفت: یکی از مولفه‌های عمل صالح، نیت است.

سخنگوی ناجا با اشاره به اینکه باید در کار طهارت ظاهری و باطنی داشته باشیم، افزود: باید با وضو وارد کار شویم؛ رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با وضو وارد عملیات می‌شدند و طهارت از مقدمات عمل بود.

سردار نوریان در ادامه تأکید کرد: شناخت خودمان را باید نسبت به دشمن بالا ببریم و هوشمندانه و دقیق کار کنیم.

وی اضافه کرد: امروز که عصر ارتباطات است و فضای مجازی و یه عنوان یک پیشران تاثیرگذار است، باید ارزش کار خودمان را بیشتر بدانیم.

معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه در جنگ دشمن روبروی ما و تهدید مشخص بود، گفت: تا زمانی که هجمه علیه کشورمان وجود دارد، دفاع بر ما واجب است.

وی با بیان اینکه کار شما در خبرگزاری دفاع مقدس بسیار ارزشمند است، گفت: امروز که غول‌های رسانه‌ای به دنبال خبرسازی هستند، اینکه می‌توانید فرهنگ ناب دفاع مقدس را حفظ کنید و انتقال دهید، بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار