چهل‌سالگی سرو/ شهید «سیدحسن جعفری»؛

هرکجا که هستید برای انقلاب مفید و مؤثر باشید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «سیدحسن جعفری» آمده است: با حضرت امام عهد و پیمان ببندید که او را یاری دهید. هرکجا که هستید، برای انقلاب مفید و مؤثر باشید.
کد خبر: ۴۱۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۱ - 28September 2020

هرکجا که هستید برای انقلاب مفید و مؤثر باشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در سالروز شهادت شهید «سیدحسن جعفری» وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

شهید «سیدحسن جعفری» فرزند «سیدجواد» دهم خرداد ۱۳۴۹ در سوادکوه به دنیا آمد و در تاریخ ۷ مهر ۱۳۶۵ در هفت‌تپه به شهادت رسید.

فرزاری از وصیت‌نامه شهید در ادامه می‌آید:

هرکجا هستید و در تمام کارهایتان انقلابی رفتار کنید که خداوند با شماست.

خواهران عزیزم! شما برای من گریه و زاری نکنید که دشمنان اسلام را شادمان می‌کند. محکم و استوار در برابر تمامی ابرقدرتها و دشمنان داخلی و خارجی بایستید و همیشه صبور بوده و از خدا برای من طلب عفو و بخشش کنید.

همه در بسیج عضو شوید تا ریشه‌ی کفار را از این سرزمین برکنید و همه در بسیج و گروه مقاومت شرکت کنید.

سنگر کار را حفظ کنید و همیشه سعی کنید کاری که به شما محول شد، بیشتر از آن را انجام دهید و کاری کنید که خداوند از شما راضی باشد.

وظیفه هر فرد مسلمان این است که در جنگ حق علیه باطل شرکت نماید، چون مسئله قرآن، اسلام، حکومت اسلامی و خون امام حسین (ع) است. من برای حفاظت و حراست از قرآن و اسلام و پاسداری از حریم اسلامی عازم جبهه می‌شوم تا به ابرقدرتها نشان بدهم که ایران سرزمین خون و شهادت است، ما از کشته شدن هیچ ترس و واهمه‌ای نداریم و مثل امام حسین (ع) با کفار به نبرد می‌پردازیم. برادران و خواهران مسلمان! امام را تنها نگذارید و همراه او باشید.

همسرم! مثل بانو زینب (س) محکم و استوار و مقاوم باش. بگذار فرزندانم تا آنجا که امکان دارد به تحصیل ادامه دهند. فرزندانم! درس را ول نکنید و این سنگر مقدس را خالی نگذارید.

کلیه فامیلان و بستگان! با حضرت امام عهد و پیمان ببندید که او را یاری دهید... هرکجا که هستید، برای انقلاب مفید و مؤثر باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها