چهل‌سالگی سرو/ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

غلبه بر مشکلات با تاسی به فرهنگ دفاع مقدس/ دفاع مقدس مانند نهضت عاشورا شروعی بی‌پایان است

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی گفت: چون جنگ ما با استکبار پایان ندارد، پس دفاع ما هم پایان ندارد و دفاع مقدس مانند نهضت عاشورا شروعی بی‌پایان است.
کد خبر: ۴۱۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ - 28September 2020

حاجی صادقیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در آیین رونمایی از آثار جدید اسنادی و پژوهشی سازمان اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و تجلیل از فرماندهان و راویان در حوزه تاریخ شفاهی جنگ اظهار داشت: جنگ ویرانگر است، اما آن چیزی که دفاع مقدس را هم مقدس و هم ماندگار کرد، جنبه الهی آن بود.

وی ادامه داد: اصول حاکم بر دفاع مقدس و ارزش‌های الهی حاکم بر جبهه‌ها زمینه پیروزی رزمندگان را فراهم کرد؛ لذا جنگی که آمده بود نظام را از بین ببرد، عامل بقای انقلاب شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: چون جنگ ما با استکبار پایان ندارد، پس دفاع ما هم پایان ندارد و دفاع مقدس مانند نهضت عاشورا شروعی بی پایان است؛ چراکه جنگ بین حق و باطل هرگز تمامی ندارد. هرگز روزی نمی‌آید که انقلاب اسلامی از مبارزه با ظالمان کوتاه بیاید و تا استکبار هست، دفاع ما هم باقی است.

حاجی صادقی اضافه کرد: مهم این است که ما وارثان دفاع مقدس نگذاریم فرهنگ و اصول حاکم بر دفاع مقدس دستخوش تحریف شود. امروز نیز با تأسی به فرهنگ دفاع مقدس بر مشکلات فائق خواهیم آمد و معتقدیم فرهنگ دفاع مقدس تنها به ذکر خاطره تمام نمی‌شود، بلکه چراغ راه آینده و نشان‌دهنده سنت‌های تغییرناپذیر الهی است که یکی از آن‌ها غلبه حق بر باطل است.

وی تصریح کرد: اگر جهاد در راه خدا باشد، قطعاً پیروزی نیز حاصل خواهد شد و امتی که بر خدا توکل کند از هیچ قدرتی باکی نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: رسالت یادگاران دفاع مقدس این است که نگذارند اصول و مبانی و عقبه‌های فکری آن دوران دستخوش تحریف و تغییر و گرفتار انحراف شود. اگر قرآن قصه‌های واقعی زمان‌های گذشته را بیان نمی‌کرد، اکنون از قصه‌های واقعی محروم بودیم و اگر روایتگری‌های حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) نبود، امروز ما این این درس زنده نگهداری دین خدا را نمی‌دانستیم؛ بنابراین بر همه کسانی که واقعیات دفاع مقدس را درک کردند، لازم است که رسالت خود را در روایتگری انجام دهند تا جلوی تحریف گرفته شود.

حاجی صادقی تأکید کرد: نسل جوان باید با فرهنگ عاشورایی و دفاع مقدس آشنا شود و ضرورت دارد به ابعاد آن دوران بپردازیم تا جوانان ما با همان روحیه جهادی کار‌ها را پیش ببرند. امروز راه بقای این انقلاب توجه به فرهنگ دوران دفاع مقدس است.

وی اظهار داشت: دفاع مقدس را معنویت‌ها و ایثارگری‌ها آفرید و حاج قاسم ثمره دفاع مقدس و برای خودش یک امت بود به طوری که توانست دنیای ما را تحت تاثیر قرار دهد. قطعا حاج قاسم به دلیل آنکه در راه خدا بود، به اوج رسید و حاج قاسم به چیزی جز خدا فکر نمی‌کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: حاج قاسم بعد از شهادت احمد کاظمی بی تابی می‌کرد و در نهایت به آرزویش رسید و ما امروز خدا را قسم می‌دهیم که ما را زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) قرار دهد و شهادت را روزی ما کند.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار