کتاب «دلباخته پرواز» رونمایی شد

آیین رونمایی از کتاب «دلباخته پرواز» ویژه معرفی شهید والامقام «علی صادقی کبیر» با حضور جانشین فرمانده سپاه استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲ - 28September 2020

آیین رونمایی از کتاب «دلباخته پرواز» در قم برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیین رونمایی از کتاب «دلباخته پرواز» ویژه معرفی شهید والامقام «علی صادقی کبیر» از شهدای قشر بسیج کارگری قم با حضور «محمدرضا موحد» جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در سالن جلسات آموزشکده فنی حرفه‌ای قم برگزار شد.

موحد در این آیین با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، فرمایشاتی از امامین انقلاب درباره اهمیت دفاع مقدس را بیان و سپس خاطراتی از شهدای بزرگوار دوران دفاع مقدس را نقل کرد.

در این مراسم با حضور حجت الاسلام سیدرضا عظیمی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در بسیج اقشار، رییس آموزشکده فنی و حرفه‌ای و مسئول و اعضای سازمان بسیج کارگری قم از کتاب «دلباخته پرواز» ویژه معرفی شهید «علی صادقی کبیر» که توسط علی نقی صادقی کوهستانی به رشته تحریر درآمده است، رونمایی و از مادر این شهید والامقام نیز تقدیر شد.

بنا بر این گزارش، شهید علی صادقی کبیر سال ۱۳۹۵ به عنوان شهید شاخص بسیج کارگری استان قم معرفی شد. وی آذر سال ۱۳۲۰ در خانواده‌ای متدین و مذهبی در قم به دنیا آمد. این شهید بزرگوار کارگر کارخانه ایران ترمه و دارای هفت فرزند بود و در لبیک به ندای حضرت امام (ره) به جبهه اعزام شد و در گردان امام سجاد (ع) لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب (ع) به نبرد با دشمن بعثی پرداخت.

شهید صادقی کبیر سرانجام روز ۲۵ مرداد ۶۴، در منطقه چنگوله به خیل شهدا پیوست و پیکر مطهرش پس از ۹ سال مفقودی، تفحص و سال ۱۳۷۰ در قم خاکسپاری شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها