مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان؛

صبر و شکیبایی در برابر مشکلات رمز پیروزی است

حجت الاسلام «ابوذر شاد» گفت: مقاومت، صبر و شکیبایی در برابر مشکلات رمز پیروزی و سند پرافتخار اسلامی در همه اعصار است و مبارزه با فساد و عدالت‌خواهی نقشه راه است و این دو مهم باید در جامعه برقرار شود و منحصر به هیچ جناح سیاسی نیست.
کد خبر: ۴۱۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷ - 30September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «ابوذر شاد» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان، در دیدار با فرماندار این شهرستان، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا و ایثارگران را گرامی داشت و اظهار داشت: حضور مردم از هر قومیت و جناحی در دفاع از تمامیت ارضی ایران در دوران دفاع مقدس، یکی از نمونه‌های بارز یکپارچگی، وحدت و انسجام ملت ایران بود.

وی گفت: مقاومت، صبر و شکیبایی در برابر مشکلات رمز پیروزی و سند پرافتخار اسلامی در همه اعصار است و مبارزه با فساد و عدالت‌خواهی نقشه راه است و این دو مهم باید در جامعه برقرار شود و منحصر به هیچ جناح سیاسی نیست.

وی ادامه داد: آنچه امروز بیش از هر زمان دیگری مسلمانان به آن نیاز دارند، وحدت زیر پرچم ولایت، فارق از تفاوت نگرش است.

فرماندار دشتستان نیز، ضمن تبریک این ایام، استحکام، اتحاد و برادری در جامعه اسلامی در دنیای امروز را یک ضرورت دانست و گفت: چنانچه به این مهم توجه نداشته باشیم در برابر توطئه‌های دشمنان شکست خواهیم خورد.
فتح الله نوروزی از وحدت بین مسلمانان به عنوان یک سرمایه بزرگ در مقابل بدخواهان و تفرقه افکنان یاد کرد و بیان داشت: اتحاد و همبستگی بین آحاد مردم، دشمنان را به خشم و وحشت انداخته و مایه مباهات مسلمانان شده است.

وی اظهار کرد: اگر چه شهدا امروز بین ما نیستند، اما امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون فداکاری آنان است که جان خود را با تمام وجود در طبق اخلاص گذاشتند و در راه اسلام، حفظ نظام جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی کشور فدا کر‌دند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار