وصیتنامه شهید «رضا امینی»؛

هیچگونه ترس و واهمه‌ای از ابرقدرت‌ها نداشته باشید

شهید «رضا امینی» در فرازی از وصیتنامه خود نوشته است: از ترفند‌های ابرقدرت‌ها و نوکرانشان در منطقه هیچگونه ترس و واهمه‌ای نداشته باشید.
کد خبر: ۴۱۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ - 01October 2020

هیچگونه ترس و واهمه اي از ابرقدرتها نداشته باشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، شهید «رضا امینی» در روستای سدکی از توابع شهرستان زابل متولد شد و در سال 1367در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

فرازی از وصیتنامه شهید

با درود و سلام بر امام زمان (عج) و نایب برحقش خمینی کبیر و سلام بر رزمندگان اسـلام و با سلام و درود بر پدر و مادر قهرمانم که مـن را چنـین در راه اسـلام تربیـت کردنـد تـا بتوانم در راه اسلام خدمت کنم و من خوشحالم که چنین پدر و مادری دارم و من از پدر و مادر عزیزم می‌خواهم که برای من گریه نکنند، زیرا دشمنان اسلام و قـرآن بـا گریـه کـردن شما شاد میشوند و مسلمانان نیز غمگین می‌شوند.

شما باید استوار باشید بر ناراحتی‌ها و دشواریها، زیرا پدران و مادران شهدا که هرکـدام دو یا سه شهید داده اند در مقابل سختی‌ها استقامت میکنند و شما نیز بایـد چنـین باشـید و هیچوقت ناراحت نباشید، زیرا که من در دست شما امانتی بیش نبودم و خداونـد امـانتش را از شما گرفته است.

انسان‌ها همه رفتنی هستند، اما چه مرگی بهتـر از شـهادت در راه خـدا. پیام من به همکلاسی‌های من این است که در پشت جبهه با درس خواندن خودشان مشت محکمی بر دهان ابرقدرت‌ها و جنایتکاران شرق و غرب بزنند و پیام مـن بـه خـواهرانم این است که زینب وار در مقابل سختی‌ها استقامت کننـد و بـرای مـن گریـه نکننـد چـون منافقین از گریه کردن شما شاد میشوند و برادرم نیـز بایـد همچـون علـی اکبـر (ع) در مقابل سختی‌ها استقامت کند و ملت ایـران باید در مقابـل سختی‌ها اسـتوار باشـد و از نوکرانشان در منطقه هیچگونه ترس و واهم‌های ترفند‌های ابرقدرت‌ها نداشـته باشـید و استوار و محکم باشند؛ و من از خداوند متعال برای امام دعا میکنم که تا انقلاب مهدی (عج) ایشان را در پناه خودش حفظ کند و همچنین برای پیروزی رزمندگان اسلام دعـا میکنم. «والسلام» به امید پیروزی رزمندگان اسلام به امید آن روزی که پیروزی اسلام بر کفر جهانی را شاهد باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار