رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان:

افتتاح فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان نیازمند ۵۰ میلیارد ریال اعتبار است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان از تخصیص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع استانی جهت افتتاح فاز نخست مجموعه فرهنگی و هنری موزه دفاع مقدس استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۹۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ - 01October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، «رامین میرزایی» با حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان زنجان، از روند پیگیری و واگذاری مصوبات رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و پیشرفت فیزیکی این مجموعه بازدید به عمل آورد.
 
وی افزود: طی آخرین سفر استانی که «محمدباقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان زنجان داشت، خواستار تکمیل فاز نخست مرکز فرهنگی و هنری موزه دفاع مقدس استان زنجان شد که امیدواریم هر چه سریعتر این امر محقق شود.
 
«میرزایی» یادآورشد: در تلاش هستیم تا از منابع استانی به هر نحو ممکن مبالغی جهت افتتاح فاز نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان تخصیص یابد.
 
در ادامه این بازدید مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان خواستار تسریع واگذاری اعتبار استانی به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان زنجان شدند.
 
«قاسم محمدی» خاطرنشان کرد: کلنگ مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان زنجان در سال ۹۱ بر زمین زده شده که متاسفانه به دلیل نبود اعتبار وقفه چند ساله در اتمام این پرژه به وجود آمده که امیدواریم هرچه سریعتر شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این مرکز فرهنگی در استان باشیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار