چهل‌سالگی سرو/ وصیت‌نامه شهید «الیاس محمدیان گورجی»؛

حسین زمان ما را تنها نگذارید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «الیاس محمدیان گورجی» آمده است: تنها سفارش بنده این است که نگذارید خون شهدا مثل بهشتی، رجایی، باهنر و امثال آنها پایمال شوند و حسین زمان ما را تنها نگذارید.
کد خبر: ۴۱۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ - 01October 2020

حسین زمان ما را تنها نگذارید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «الیاس محمدیان گورجی» فرزند «جعفرعلی» در دوم اردیبهشت 1343 در روستای «گورج» از توابع شهرستان «رودسر» به دنیا آمد و در تاریخ 10 مهر 1363 در منطقه «ژريژه مريوان» توسط نيروهای عراقی بر اثر اصابت گلوله به سر، به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ لا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚبَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ»

با درود و سلام به امام زمان و حجت حق حضرت مهدی (عج الله) و نائب بر حقش خمینی کبیر؛ و درود فراوان به خانواده شهدا که چشم و چراغ این ملت هستند؛ و با عرض سلام به رزمندگان اسلام که در تمامی جبهه های حق علیه باطل اعم از ایران، لبنان، افغانستان و دیگر کشورهای مسلمان آگاهانه بر علیه ظلم وستم قیام کرده و ان شاء الله موفق خواهند شد.

اولین وصیت بنده به ملت مسلمان که به دست آنها می‌رسد این است که دین اسلام در آغاز ظهور خود مظلوم بود، یک پیامبر و چند تن از اطرافیانش بودند با یک دنیا پر از کفر، شرک و لاجرم احتیاج به متحد بودن افراد مسلمان بود، همچنین برای اینکه بتوانند مستحکم باشند احتیاج به خون دادن بود؛ در عصر ما نیز چنین است دین، دین محمد (ص) است و این همه کفر و مفاسد آمریکا، شوروی جهانخوار و ابر جنایتها گرفته  تا این نوکران حلقه به گوش مثل صدام و گروهکهای ملحد.

پس باید اتحاد داشت و با مشت به دهان همه اینها زد و این اتحاد دیگر بدست نمی آید مگر همه پیرو ولایت فقیه باشیم و همه رهرو راه امام باشیم و روحانیت در خط امام را دوست داشته باشیم و آنان را راهنمای خودمان بدانیم.

تنها سفارش بنده این است که نگذارید خون شهدا مثل بهشتی، رجایی، باهنر و امثال آنها پایمال شوند و حسین زمان ما را تنها نگذارید.

و اما پدر و مادر عزیزم: شمائی که مثل ابراهیم فرزندتان را به قربانگاه فرستادید از این به بعد دعا کنید که قربانی شما مورد قبول درگاه خداوند قرار بگیرد.

پدر و مادر مهربان هر چند که بنده فرزند خوبی برای شما نبودم و نتوانستم خواسته های شما را آنطور که میل شما بود برآورده سازم، چه کنم از دست بنده بیشتر بر نمی آید مرا ببخشید برایم از خدا طلب آمرزش نمائید و دیگر سفارشم این است که برایم گریه نکنید که از گریه شما دشمن شاد می شود من میدانم که شما میل ندارید دشمنان شما و اسلام شاد گردند.

برادران و خواهرانم: شما باید در محل الگو باشید زیرا مسئولیت شما زیادتر است و خواهرانم با حجابتان مشت محکمی بر ضد انقلاب بزنید پس چنین کاری بکنید تا انقلاب پیروز شود.

و شما برادران باید سلاح به زمین افتاده مرا برداشته راهم که راه امام و خط امام بوده را ادامه بدهید و نگذارید سلاحم تنها بماند، البته این کار فقط به جبهه آمدن نیست بلکه این یک کاری است که هم باید در سنگر مدرسه و یا کارخانه و مزرعه همه جا می توانید رسالت خودتان را به ثمر برسانید.

و سخنی به برادران بسیجی و سپاهی و سایر ارگانها که رسالت پاسداری را به عهده دارید، خلاصه برای خدا کار کنید و در آخر اینکه امام عزیزمان را تنها نگذارید.

دعای همیشگی: خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار