فرماندار سردشت:

ایمان و اراده پولادین تنها پشتیبان نیروهای ایرانی در دفاع مقدس بود

اقصی نخشی پور گفت: ایران اسلامی برای دفاع از خود و جنگ علیه باطل در مقابل رژیم بعث که تمام کشورهای دنیا در پشت صحنه حامی آن بودند، پشتیبانی جز ایمان و اراده پولادین نداشت.
کد خبر: ۴۱۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱ - 01October 2020

ایمان و اراده پولادین تنها پشتیبان نیروهای ایرانی در دفاع مقدس بود

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، اقصی نخشی پور، فرماندار سردشت، در مراسم تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس در سردشت اظهار داشت: دوران دفاع مقدس تابلوی حماسه‌آفرینی و رشادت‌ زنان و مردان ایران اسلامی در برابر دشمنان این مرز و بوم بود که باید از آموزه های آن در زندگی همه نسل ها بهره برد.

وی گفت: ایران اسلامی برای دفاع از خود و جنگ علیه باطل در مقابل رژیم بعث که تمام کشورهای دنیا در پشت صحنه حامی آن بودند، پشتیبانی جز ایمان و اراده پولادین نداشت.

فرماندار سردشت بیان داشت: دفاع مقدس، جلوه‌گاه پرشکوه‌ترین حماسه ایثارگری و قله بلند پایداری و غیرت ملتی با شرف در سایه رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) است که برای خاک، ناموس و کیان ایران اسلامی جانفشانی کردند.

وی با بیان اینکه هشت سال جنگ تحمیلی تمامی معادلات و محاسبات متعارف در عرصه نظامی و استراتژیک دنیا را بر هم زد، اضافه کرد: هفته دفاع مقدس هفته درس برای ما به ویژه نسل جوان و درس‌آموزی برای دشمنان ماست‌.

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت نیز در این آیین گفت: فرهنگ، سیره و روش زندگی شهیدان همواره در جامعه اسلامی زنده باقی خواهد ماند و امیدواریم به لطف خداوند متعال بتوانیم با تداوم راه شهدا مسوولیت خطیری که برعهده داریم را به خوبی انجام دهیم.

سرهنگ جبار فصاحت اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور بیش از هر چیز مرهون خون‌های پاک و مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس است، دورانی که پیروزی را برای همه مسلمانان و پیروان راستین اسلام ناب بیداری در جهان به همراه داشت و موجب شد حتی یک وجب از خاک ایران به دشمن واگذار نشود.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از ۷۰ نفر ایثارگر، آزاده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار