مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

آغاز طرح «همبازی» در قالب رزمایش «ایران همدل»

«محمد کلامی» گفت: طرح «همبازی» در قالب رزمایش ایران همدل به منظور کمک به دانش‌آموزان نیازمند به طور مشترک بین ادارات کل کمیته امداد و پست آذربایجان‌شرقی از نهم مهرماه آغاز شده و تا 11 مهرماه ادامه دارد.
کد خبر: ۴۱۹۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰ - 01October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، «محمد کلامی»، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: طرح «همبازی» در قالب رزمایش ایران همدل به منظور کمک به دانش‌آموزان نیازمند به طور مشترک بین ادارات کل کمیته امداد و پست آذربایجان‌شرقی از نهم مهرماه آغاز شده و تا 11 مهرماه ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی ادامه داد: این طرح در راستای ارتقای نشاط اجتماعی بین خانواده های تحت حمایت برگزار می شود.

وی با اشاره به استقرار 30 مرکز ثابت و سیار در سراسر استان برای جمع آوری هدایای مردم، گفت: مردم نیکوکار می‌توانند هدایای خود از قبیل نوشت‌افزار، کتاب، اسباب‌بازی، لوازم آموزش تحصیل مجازی و سایر موارد را به باجه های پستی یا کامیون های ویژه طرح همبازی در سطح شهر تحویل دهند.

کلامی در پایان ابراز داشت: امسال به دلیل شیوع کرونا امکان استقرار پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای شور عاطفه‌ها به منظور جلوگیری از تجمع به طور گسترده فراهم نشد و از این رو با همکاری مشترک با اداره کل پست، هدایای مردم را به دست نیازمندان خواهیم رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها