رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس:

شهدا و ایثارگران منبع خیر و برکت در جامعه هستند

حجت‌الاسلام «حمیدرضا محمدیاری» گفت: شهدا و ایثارگران منبع خیر و برکت هستند و اگر بتوانیم آثار شهدا را درک کنیم بسیاری از مشکلات دنیوی و اخروی حل خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ - 06October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «حمیدرضا محمدیاری» رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جمع کارکنان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان اظهار داشت: شهدا و ایثارگران منبع خیر و برکت در جامعه هستند و اگر بتوانیم آثار شهدا رادرک کنیم، بسیاری از مشکلات دنیوی و اخروی حل خواهد شد.

وی گفت: شهدا میراث معنوی ملت ایران و جهان اسلام بوده و هرجا آثاری از وجود آنان وجود داشته باشد، منشأ خیر و برکت است.

محمدیاری ادامه داد: امروز ما مدیون قیام عاشورا هستیم و آن چه تا کنون بر ما گذشته است نشات گرفته از قیام اباعبدالله الحسین (ع) است.

این مسئول با بیان اینکه تلاش، مجاهدت، شهادت شهدا و عزت ما در این برهه به ظهور ختم خواهد شد، افزود: بعثت، وافعه غدیر خم، عاشورا سه عامل ظهور امام  زمان (عج) است و باید این سه نعمت بزرگ را قدر بدانیم و به واسطه مراکز فرهنگی دفاع مقدس این سه عامل را در جامعه و در بین جوانان نشر دهیم.

رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدسمتذکر شد: امروز هر آنچه داریم اعم از آرامش، امنیت و اقتدار به علت فداکاری شهدا بوده و پیشرفت کشور مدیون خون شهدا است.

شهدا و ایثارگران منبع خیر و برکت هستند

شهدا و ایثارگران منبع خیر و برکت هستند

شهدا و ایثارگران منبع خیر و برکت هستند

شهدا و ایثارگران منبع خیر و برکت هستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار