جزئیات مراسم وداع و تشییع شهید «محمد بلباسی» در قائمشهر

جزئیات برنامه‌های استقبال، وداع، تشییع و خاکسپاری شهید «محمد بلباسی» با توجه به دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا در ستاد برگزاری این مراسم در قائمشهر برنامه‌ریزی و اعلام شد.
کد خبر: ۴۲۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ - 13October 2020

جزئیات مراسم وداع و تشییع شهید «محمد بلباسی» در قائمشهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، همزمان با بازگشت افتخارآمیز پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمد بلباسی» ستاد برگزاری مراسم این شهید در قائمشهر تشکیل شد و جزئیات برنامه‌های استقبال، وداع، تشییع و خاکسپاری با توجه به دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه‌ریزی شد.

بر این اساس، مراسم استقبال از پیکر پاک شهید «محمد بلباسی» چهارشنبه ۲۳ مهر از میدان جانبازان تا حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر به‌صورت خودرویی برگزار می‌شود.

همچنین مراسم شب وداع با پیکر طوطیا شده این شهید، شامگاه چهارشنبه ساعت ۱۹ در فضای باز ورزشگاه شهید وطنی و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمد بلباسی» ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۴ مهر از حسینیه عاشقان ثارالله (ع) به‌صورت خودرویی به سمت گلزار شهدای سیدملال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار