برگزاری مراسم استقبال از پیکر شهید «محمدرضا قانعی» در بردسکن+ تصاویر

طی مراسم ویژه‌ای پیکر شهید تازه شناسایی شده دفاع مقدس «محمدرضا قانعی» وارد بردسکن شد و مورد استقبال آحاد مردم قرار گرفت.
کد خبر: ۴۲۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ - 14October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، در پی شناسایی پیکر شهید «محمدرضا قانعی» از شهدای عملیات والفجر یک از طریق آزمایش DNA، پیکر این شهید والامقام امروز وارد بردسکن شد.

مراسم استقبال از پیکر شهید قانعی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، با حضور جمعی از مسئولین محلی، یادگاران دفاع مقدس و بسیجیان در ورودی روستای شفیع‌‌آباد واقع در کیلومتر 5 جاده بردسکن برگزار شد.

برگزاری مراسم استقبال از پیکر شهید «محمدرضا قانعی» در بردسکن+ تصاویر

مراسم وداع با پیکر شهید قانعی چهارشنبه 23 مهر بعد از نماز مغرب عشاء در هیات علمدار بردسکن برگزار می‌شود که در این مراسم حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخن خواهد پرداخت.

همچنین پیکر شهید قانعی پنجشنبه 24 مهر ساعت 8:30 با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از مقابل گردان امام حسین (ع) شهرستان بردسکن تشییع و جهت خاکسپاری به روستای زادگاهش سیف‌آباد منتقل خواهد شد.

برگزاری مراسم استقبال از پیکر شهید «محمدرضا قانعی» در بردسکن+ تصاویر

شهید «محمدرضا قانعی» فرزند «علی» متولد 1344جمعی لشکر 5 نصر خراسان، در عملیات والفجر 1 در تاریخ 1362 در فکه به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند و در زمره شهدای جاویدالاثر قرار گرفت که به تازگی از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها