فرمانده نیروی هوایی ارتش عنوان کرد؛

تولید تجهیزات صنعت دفاع هوایی مطابق استانداردهای جهانی

امیر سرتیپ نصیرزاده گفت: سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نهاجا با همکاری سازمان‌ها و موسسات علمی همسو، اکثر نیازمندی‌های صنعت دفاع هوایی را با بهترین کیفیت و مطابق استانداردهای جهانی تولید می‌کند.
کد خبر: ۴۲۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲ - 14October 2020

بازدید امیر سرتیپ نصیرزاده از صنایع الکترونیک شیرازبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش و هیئت همراه از روند اجرایی پروژه‌های مشترک و توانمندی‌های جهاد خودکفایی صنایع الکترونیک شیراز در حوزه‌های هوایی بازدید کردند.

در این بازدید، امیر سرتیپ نصیرزاده ابتدا ضمن بازدید از سامانه‌های رادار هواپایه، الکترونیک هوایی، موقعیت هواپیما، ناوبری، جنگ الکترونیک و تجهیزات فرودگاهی با مدیران طراح صنعت دفاع هوایی از نزدیک و بحث و تبادل نظر کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از صنایع الکترونیک شیراز و همکاری‌های صمیمانه با سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی هوایی خاطرنشان کرد: تلاش شبانه‌روزی همه عزیزان ما در عرصه های مختلف دفاعی نشان از اقتدار کامل دفاعی در مقابل تحریم‌های ظالمانه دشمنان است و به لطف خدا سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی هوایی با همکاری سازمان‌ها و موسسات علمی همسو، اکثر نیازمندی‌های صنعت دفاع هوایی را با بهترین کیفیت و مطابق استانداردهای جهانی تولید می‌کند و در این عرصه کاملاً خودکفا هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار