چهل‌سالگی سرو/ فرمانده نزاجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

توان بازدارندگی امروز کشور مرهون خون شهداست

امیر سرتیپ کیومرث حیدری با اشاره به حماسه‌آفرینی شهدای دفاع مقدس گفت: ما امنیت و توان بازدارندگی امروز را مدیون خون همین شهدا هستیم.
کد خبر: ۴۲۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۶ - 17October 2020

آموزش ۲.۵ میلیون سرباز در دوران دفاع مقدسامیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به نقش محوری این نیرو در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: نیروی زمینی در دوران دفاع مقدس با تقدیم ۴۶ هزار شهید و حضور مؤثر در عملیات‌های متعدد دفاع مقدس، یکی از محوری‌ترین نیرو‌ها بوده است و این نیرو همواره برای دفاع از مرز و بوم کشور اسلامی آماده است.

امیر حیدری با اشاره به نقش نیروی زمینی در آموزش نیرو‌های جوان در دوران دفاع مقدس، گفت: نیروی زمینی ۲.۵ میلیون سرباز را در دوران دفاع مقدس آموزش داد و به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام کرد؛ که این عدد خود بیانگر نقش محوری نزاجا در دوران جنگ تحمیلی است؛ چراکه تدبیر، سازماندهی و آموزش این تعداد نیرو، کاری بسیار بزرگ و نیازمند ارتشی توانمند با عمق استراتژیک است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش دفاع مقدس را تبلور عینی آیه‌های جهاد و مقاومت عنوان کرد و افزود: شهدای جنگ تحمیلی مظهر ایثار و رشادت هستند و ما امنیت و توان بازدارندگی امروز را مدیون خون همین شهدا هستیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها