معاون اشتغال کمیته امداد امام(ره):

مهم‌ترین هدف دشمن مسائل اقتصادی است

معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) با تأکید بر اینکه دشمن برای نابودی کشور برنامه‌ای چند ساله طراحی کرده، گفت: دشمن نمی‌تواند از طرق دیگر کشور را به زانو درآورد لذا مهم‌ترین هدف دشمن مسائل اقتصادی است تا نسل‌های بعدی به بردگی سنتی گرفته شوند.
کد خبر: ۴۲۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴ - 14October 2020

مهم‌ترین هدف دشمن مسائل اقتصادی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «حجت‌الله عبدالملکی» معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه بسیج سازندگی خراسان جنوبی با کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای توسعه اشتغال و توانمندسازی گروه‌های جهادی، اظهار داشت: سال ۱۳۵۷ هجری شمسی نقطه عطف رویایی تمدنی بوده که آرمان بزرگ انقلاب شکل گرفت و با تئوری قوی به میدان آمده است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن برای نابودی کشور برنامه‌ای چند ساله طراحی کرده، گفت: دشمن نمی‌تواند از طرق دیگر کشور را به زانو درآورد لذا مهم‌ترین هدف دشمن مسائل اقتصادی است تا نسل‌های بعدی به بردگی سنتی گرفته شوند.

معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه اقتصاد دان‌های غربی می‌گویند نظام سرمایه‌داری آمریکا به سمت برده‌داری سنتی پیش می‌روند، عنوان کرد: خام‌فروشی منابع‌ طبیعی از اهداف دشمن است و آنچه مانند نفت و گاز که قرار است ما بفروشیم و کالاهای مورد نیاز را بخریم، روزی تمام می‌شوند.

عبدالملکی عنوان کرد: اقتصاد ایران برای حرکت نیازمند سرمایه، منابع طبیعی، علم و فناوری و بازار است و خوشبختانه تمامی عناصر مورد نیاز اقتصاد در ایران وجود داشته و لوکوموتیوی پیشرفته هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک و نیم میلیون نفر مستعد اشتغال محروم در کشور وجود دارد، افزود: سال گذشته چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی از بانک‌ها اخذ و زمینه اشتغال ۱۷۵ هزار و ۹۰۰ نفر را فراهم کردیم.

معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) اضافه کرد: با توجه به ورود بیکاران جدید، در اشتغالزایی کمیته امداد همیشه عقب هستیم و نیازمند همکاری و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی هستیم.

این مسئول به محورهای همکاری کمیته امداد امام (ره) با بسیج سازندگی اشاره و خاطرنشان کرد: آموزش‌های کسب و کار، کاریابی، بهسازی فضای کسب و کار و کمک به توسعه بازار از جمله محورهای همکاری این دو نهاد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها