فرمانده سپاه ناحیه پلدختر:

سپاه آمادگی و ظرفیت کمک برای ایجاد اشتغال دارد

سرهنگ منصور کریمی فرد گفت: سپاه و بسیج آمادگی و ظرفیت کمک برای ایجاد اشتغال دارد و همه باید در این برهه خاص و شرایط بد اقتصادی همت کنند گره‌ای از مشکلات مردم حل شود.
کد خبر: ۴۲۱۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴ - 14October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ منصور کریمی فرد امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با اشاره به ظرفیت مهم بسیج در رونق دهی به کسب و کار در استان لرستان و شهرستان پلدختر اظهار داشت: بر اثر سیلاب تعداد زیادی از کسب و کار مردم شهرستان پلدختر از بین رفت و این میزان خسارت سبب بیکاری تعداد زیادی از جوانان شهرستان شده که با برنامه‌ریزی می‌توان شاهد اقدامات خوبی باشیم.

وی با اشاره به اینکه بسیج از طریق قرارگاه پیشرفت وآبادانی حدود60 میلیارد تومان در مناطق محروم هزینه کرده است افزود: بانک اطلاعاتی در شهرستان پلدختر وجود ندارد و مسئولان نمی‌توانند اشتغال‌های ایجاد شده را حفظ و صیانت کنند.

فرمانده سپاه پلدختر با بیان اینکه هیئت اندیشه‌ورز اقتصادی در شهرستان باید تشکیل شود عنوان کرد: در بیشتر تسهیلاتی که به مردم برای ایجاد اشتغال داده می‌شود نظارت آنچنانی صورت نمی‌گیرد که آیا آن پول به اشتغال منتهی می‌شود یا نه؟ و یا اینکه طرح اجرا شده یا خیر بنابراین اگر هیئت اندیشه ورز در شهرستان و استان تشکیل شود می‌توانیم شناسنامه‌دار و هدفدار مشکلات را پیگیری کنیم.

وی گفت: سپاه و بسیج آمادگی و ظرفیت کمک برای ایجاد اشتغال دارد و همه باید در این برهه خاص و شرایط بد اقتصادی همت کنند گره‌ای از مشکلات مردم حل شود و در راستای اشتغال‌زایی و کار آفرینی سعی و تلاش انجام گیرد تا با برنامه‌ریزی شاهد اقدامات خوبی در حوزه محرومیت‌زدایی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار