مدیرکل ارزیابی عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

نهادینه سازی فرهنگ ایثار مهم‌ترین راه مقابله با دشمنان است

مجید عابدی گفت: امروز نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت مهم ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۴۲۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲ - 14October 2020

نهادینه سازی فرهنگ ایثار مهم ترین راه مقابله با دشمنان است

 به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «مجید عابدی» مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امروز در مراسم معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور دستاورد خون پاک شهیدان و ایثارگری خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگری است.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: امروز نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی با گرامیداشت دهه آخر ماه مبارک و صفر، افزود: به فرموده حضرت امام راحل محرم و صفر اسلام را زنده نگه داشته است.

عابدی با اشاره به اینکه در مدیریت جدید در بنیاد چند امر به عنوان اصل و رکن مورد نظر است، بیان کرد: روحیه جهادی، خدمت شبانه روزی و نظم و انضباط مالی و اداری مورد تاکید است.

این مقام مسئول با بیان اینکه نهادینه سازی روحیه جهادی مهم ترین کار در تقویت خدمت رسانی به مردم است، افزود: رعایت این نکات می‌تواند گامی مهم در خدمت به جامعه ایثارگری باشد و پاسخوگویی در دادگاه عدل الهی است.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه طبق فرموده امام راحل عالم محضر خداست و در محضر خدا نباید گناه کرد، اذعان داشت: خدمت نکردن یکی از گناهان بزرگی است.

 عابدی خاطرنشان کرد: مسئولان باید فرصت مسئولیت را فرصتی برای خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات مردم بدانند.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها