فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

مامور نیروی انتظامی حین انجام عملیات به شهادت رسید

سرهنگ کیقباد مصطفایی گفت: ستوان‌دوم «داراب امرانی» از کارکنان فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد عصر روز گذشته حین ماموریت در محور یاسوج - دهدشت به فیض شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۴۲۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴ - 15October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «کیقباد مصطفایی» فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ستوان‌دوم «داراب امرانی» مامور وظیفه‌شناس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان عصر روز گذشته طی مأموریتی در عملیات تعقیب و گریز در برخورد و مقابله با قاچاقچیان و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در محور مواصلاتی شهرستان بویراحمد به شهرستان کهگیلویه به فیض شهادت نائل آمد.

وی در بیان جزئیات حادثه افزود: چندی پیش و به دنبال اطلاع پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان مبنی بر فعالیت افرادی سودجو و قاچاقچی، گروهی از ماموران پلیس برای بررسی موضوع به ماموریت اعزام شدند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خودروی حامل سه نفر از ماموران پلیس در نزدیکی روستای بابکان در محور یاسوج-دهدشت دچار سانحه شد که متأسفانه در این حادثه ستوان‌دوم «داراب امرانی» به شهادت رسید و دو نفر دیگر از همکاران مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

مصطفایی با تبریک و تسلیت شهادت این مامور جان بر کف نیروی انتظامی، تاکید کرد: پلیس با تمام توان مبارزه با قاچاقچیان و افرادی که در صدد تخطی از قانون هستند را ادامه می‌دهد و شهادت این همکار وظیفه‌شناس عزم مأموران را برای برخورد قاطع با چنین افرادی چند برابر می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار