ریاست هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی آجا در بوشهر:

افتخار ارتش خدمت به مردم و رهبری است

حجت الاسلام رضا فرجی گفت: کسانی که لباس مقدس ارتش را به عنوان لباس خدمت به تن دارند، افتخارشان خدمت به مردم و ولایت رهبری است.
کد خبر: ۴۲۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱ - 15October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «رضا فرجی» ریاست هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی آجا در بوشهر به مناسبت بیست و چهارم مهر سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی با تدبیر بنیانگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: ماموریت فعلی عقیدتی سیاسی با اوایل انقلاب که ارتش در حال تغییر هویت بود تفاوت کرده است.

وی افزود: امروز ساختار ارتش کاملا از نسل انقلاب است و ماموریت نهاد عقیدتی سیاسی از پشتیبانی به خط مقدم مقابله با تهدیدات فرهنگی تغییر کرده و با توجه به تاکتیک‌های جدید، اقدامات فرهنگی پیشرفته و متقابل را می‌طلبد.

این مسئول مقابله با تهدیدات جنگ نرم، تهدیدات فرهنگی و شناسایی توطئه‌های دشمنان را از رسالت‌های عقیدتی سیاسی دانست و گفت: با تدابیر و دانشی که در سازمان عقیدتی سیاسی وجود دارد راه‌های مقابله با تهدیدات شناسایی و عملیاتی می‌شود.

حجت الاسلام فرجی همچنین در مورد یکپارچگی فعالیت‌های فرهنگی ارتش خاطرنشان کرد: یکی از منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامیست که در همین خصوص برنامه‌ای تحت عنوان مصباح تدوین شده است.

ریاست هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی آجا اضافه کرد: کسانی که لباس مقدس ارتش را به عنوان لباس خدمت به تن دارند، افتخارشان خدمت به مردم و ولایت رهبری است.

حجت الاسلام فرجی در ادامه اقدامات انجام شده توسط ارتش را در جریان مبارزه با بیماری کرونا موثر دانست و گفت: کسانی که در این عرصه جهادی فعالیت می‌کنند، عملکردشان منبعث از اعتقادات دینی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار