مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) بوشهر؛

کمک ۲۶ میلیارد ریالی به افراد کم‌بضاعت در استان بوشهر

«رضا صداقت» گفت: طی نیمه نخست امسال بیش از ۲۶ میلیارد ریال بابت امور خیریه و کمک به خانواده‌ها و افراد کم بضاعت هزینه شده است.
کد خبر: ۴۲۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲ - 16October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «رضا صداقت» مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) استان بوشهر امروز (جمعه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرارگاه جهادی امام رضا (ع) استان بوشهر در سال جاری فعالیت‌های گسترده‌ای را در راستای خدمات‌دهی به مردم و افراد کم‌بضاعت داشته است.

وی با اشاره به برنامه‌های قرارگاه جهادی امام رضا (ع) استان بوشهر در زمینه محرومیت زدایی در استان گفت: بخش اعظمی از فعالیت‌های این قرارگاه در فصل تابستان صرف تجهیز و تعمیر سیستم‌های سرمایشی برای خانواده‌های نیازمند شده است.

صداقت خاطرنشان کرد: طی نیمه نخست امسال بیش از ۲۶ میلیارد ریال بابت امور خیریه و کمک به خانواده‌ها و افراد کم بضاعت هزینه شده است.

صداقت افزود: با رایزنی صورت گرفته با نهادها و ارگان‌های دولتی بخشی از این تجهیزات از طریق این دستگاه‌ها تأمین شده بود که پس از تعمیر و رفع عیب در اختیار خانواده‌ها قرار داده شده است.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) استان بوشهر افزود: بیش از هشت میلیارد ریال در بخش تهیه بسته‌های معیشتی و کمک معیشتی هزینه شده است که در روستاها و مناطق کم برخوردار استان بوشهر توزیع شده است.

وی گفت: تأمین و اهدا بسته‌های کمک تحصیلی به دانش آموزان نیازمند، کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و بدهکار، تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا، کمک هزینه ساخت مسکن، پرداخت کمک هزینه درمان به خانواده‌های ایتام و بی سرپرست و بدسرپرست و کمک‌های نقدی و جنسی به هیئت‌های عزاداری در ماه محرم از مهم‌ترین مواردی بوده است که قرارگاه جهادی امام رضا (ع) استان بوشهر در آن فعالیت داشته است.

صداقت با اشاره به برنامه‌های مهم و اولویت دار این قرارگاه در شش ماهه دوم سال ۹۹ گفت: ساخت مدرسه در یکی از مناطق شهرستان دشتستان از مهم‌ترین فعالیت‌های قرارگاه در نیمه دوم سال است که امیدواریم این مدرسه برای سال تحصیلی آینده آماده برگزاری کلاس درس شود.

اتتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها